mallwe

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت مباحث ویژه در الکترونیک

پاورپوینت مباحث ویژه در الکترونیک پاورپوینت مباحث ویژه در الکترونیک فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 47 Chapter TWO مدل مکانیکی قطعا ت میکروالکترومکانیک: تحلیل استاتیکی ودینامیکی Mechanical Modeling of MEMS Devices: Static and dynamic Analysis مدل مکانیکی قطعا ت میکروالکترومکانیک: تحلیل استاتیکی تنش ، کرنش و ﺘﺌوری خمش بیم Stress, Strain and Beam Bending Theory ثابت فنر بیم spring constant of the beam تحریک الکترواستاتیک Electrostatic actuation ادامه و دانلود

فهرست بهای ابنیه 96 رشته ساختمان

فهرست بهای ابنیه 96 رشته ساختمان فهرست بهای ابنیه96 رشته ساختمان در یک فایل اکسل آورده شده است. از این فهرست برای پیشبینی قیمت ساخت یک ساختمان استفاده میشود.

پاورپوینت مایعات و جامدات

پاورپوینت مایعات و جامدات پاورپوینت مایعات و جامدات فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 56 ساختار مایعات، جامدات و گازها مایعات از نظر نظم ساختمانی بین جامدات و گازها هستند یعنی نه مثل گازها بی نظمی کامل مولکولی مشاهده میشود و نه مثل جامدات ساختمان شبکه بلوری منظم دارند در مایعات حرکت ملکولها آهسته است لذا دارای حجم معینی هستند . ولی شکل مشخصی ندارند و شکل ظرف را بخود میگیرند.

پاورپوینت مستند سازی نرم افزار

پاورپوینت مستند سازی نرم افزار پاورپوینت مستند سازی نرم افزار فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 عناوین انواع مستندسازی اهمیت مخاطب اهمیت انتخاب لغت و سازگاری اهمیت ساختار اهمیت فهرست اهمیت ویرایش و بازبینی ابزارهای موجود

پاورپوینت در مورد مایدس

پاورپوینت در مورد مایدس پاورپوینت در مورد مایدس برنامه سرمایه گذاری و انکشاف معدن برای ثبات افغانستان نتایج ارزیابی نهاد های کوچک و متوسط تجارتی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 مایدس هدف پروژه مایدس حمایت و تسهیل کردن انکشاف سکتور معدن در افغانستان میباشد. سه اجزاء : جزء اول: چارچوب حقوقی و پالیسی جزء دوم: ظرفیت سازی کارکنان وزارت معادن و پطرولیم جزء سوم: انکشاف سکتور خصوصی (III) جزء سوم جزء سوم روی نیازمندیهای انکشاف سکتور خصوصی که شامل رشد محیط مناسب قوی برای نهاد های کوچک و متوسط تجارتی در عرصه حمایت از سکتور استخراجی تمرکز مینماید. یک برنامه ارزیابی بمنظور سروی موجودیت و ظرفیت نهاد های کوچک و متوسط تجارتی که برای حمایت از سکتور معدن ضروری خوانده میشود تحت جزء سوم اجرا گردید.

پاورپوینت مروری برآناتومی و فیزیولوژی قلب

پاورپوینت مروری برآناتومی و فیزیولوژی قلب پاورپوینت مروری برآناتومی و فیزیولوژی قلب فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 25 دوره قلبی مرحله زمانی بین ابتدای یک انقباض تا ابتدای انقباض بعدی، دوره قلبی نامیده می شود. هر دوره قلبی بوسیله تولید خودبخودی یک پتانسیل عمل در گره سینوسی – دهلیزی شروع می شود . دوره قلبی از یک مرحله شل شدن موسوم به «دیاستول» که در جریان آن قلب از خون پر می شود و به دنبال آن از یک مرحله انقباض موسوم به «سیستول» تشکیل شده است.

پاورپوینت ماهیت پرخاشگری در انسان

پاورپوینت ماهیت پرخاشگری در انسان پاورپوینت ماهیت پرخاشگری در انسان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 29 تعریف واژه پرخاشگری در روانشناسی اشاره به تعدادی از رفتارها دارد که می توانند به آسیب های فیزیکی و روانی برای خود شخص، دیگران یا اشیائی که در محیط قرار دارد منجر شود، پرخاشگری می توانند در شکل های متعددی بروز پیدا کند که شامل ذهنی، زبانی، روانی، فیزیکی است . هر رفتاری که مخرب و یا خشونت آمیز است و به دیگران صدمه می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. بطور کلی رفتارهای پرخاشگرانه این قدرت را دارا هستند که ایجاد درگیری یا تخریب بکنند. محققان مطرح کرده اند که اشخاصی که پرخاشگری می کنند می گویند که این حالت در آنها قابل کنترل نیست و هیچ طرح ذهنی از قبل برای بروز این رفتار نداشته اند.

پاورپوینت مروری بر آنالیز مودال

پاورپوینت مروری بر آنالیز مودال پاورپوینت مروری بر آنالیز مودال فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30 آشنایی و یاد آوری در دو دهه گذشته، آنالیز مودال به دانشی فراگیر با هدف تعیین، بهبود و بهینه سازی مشخصات دینامیکی سازه های مهندسی تبدیل شده است . طراحی امروزی سازه های پیچیده مکانیکی، هوایی و ساختمانی به گونه ای است که علاوه بر مقاومت بالا بایستی دارای وزن کم و قابلیت انعطاف زیاد باشند. به عنوان مثال، در صنعت خودروسازی تلاش زیادی صرف کاهش وزن بدنه شده است. به منظور کم کردن اثرات اینرسی حین ماموریت در سازه های فضایی، مانند آنتن های ماهواره ای، کاهش وزنی در حد چند گرم نیز حائز اهمیت فراوان است. این نیازهای جدّی در طراحی سازه های جدید، پتانسیل بروز ارتعاشات ناخواسته را در این سازه ها افزایش می دهد . از دیگر حقایق زندگی مدرن، تقاضای روزافزون برای سازه های ایمن و قابل اعتماد مطابق با ضوابط وضع شده توسط دولت ها و یا نیاز مشتری می باشد

پاورپوینت معماری حمام ها و تاریخچه آن 60 اسلاید pptx

پاورپوینت معماری حمام ها و تاریخچه آن،60 اسلاید،pptx این پاورپوینت در مورد معماری حمام ها و تاریخچه آن در60 اسلاید زیبا شامل معماری حمام ها و تاریخچه آن،معماری گرمابه،حمام،انواع گرمابه،گرمخانه حمام،معماری اسلامی گرمابه،تزیینات حمام ها،عمل نورگیری و تهویه حمام،اجزای اصلی حمام و می باشد. سیر تحول: در بین اقوام مختلف از قدیم الایام آئین شستشو از اهمیت به خصوصی برخوردار بوده است در ایران نیز از روزگاران کهن شستشوی بدن از دو نظر اهمیت ویژه ای داشته است نخست از نظر پاکی جسم ودیگر از نظر پاکی روان مراسم شستشو در ایران به پیش از زمان زردتشت میرسد طبق آئین زردتشنی پیش از برگزاری هریک ازنمازهای متداول روزانه موظف بودند قسمتهایی از بدن را که با همئا در تماس بود شست شو نمایند علی رغم این گونه نوشته ها اطلاعات در مورد حمام ها و نحوه معماری آن در ایران باستان اندک است سابقه تاریخی کاوش های باستان شناسی سالهای اخیر در تخت جمشید موید آن است که در زمان هخامنشیان استفاده از نوعی حمام متداول بوده است.

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی پاورپوینت در مورد مرگ مغزی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 بخشی از متن: مرگ مغزی یعنی از دست رفتن دائمی و غیر قابل برگشت و جبران نشدنی کلیه فعالیتهای حیاتی نیمکره ها و ساقه مغز تعاریف اولیه ای که از مرگ مغزی وجود داشت : یعنی از بین رفتن کلیه فعالیتهای تمام قسمت های مغز All Function of Entire Brain به 2 دلیل اصلاح و به تعریف فعلی تغییر یافته است : در فرد دچار مرگ مغزی نمی توان فعالیت تمام قسمت های مغز منجمله BG ، مخچه و تالاموس را سنجید . 2. تمام کارکردهای مغز در چنین بیمارانی قابل سنجش نیست، مثلاً کارکرد تکلمی شنوایی یا بینایی یا قدرت تصمیم گیری یا برنامه ریزی قابل ارزیابی نیستند.

پاورپوینت در مورد مارتنزیت

پاورپوینت در مورد مارتنزیت پاورپوینت در مورد مارتنزیت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 :martensite معرفی واژه مارتنزیت که به ساختارحاصل از سریع سرد کردن فولادهای کربنی گفته می شد برای قدر دانی از دانشمند معروف متالورژ آلمانی به نام مارتنز است . در سیستم های غیر فلزی و غیر آهنی این مشخصه با نام جابجایی گروهی اطلاق می شود .

پاورپوینت مردم سالاری دینی

پاورپوینت مردم سالاری دینی پاورپوینت مردم سالاری دینی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 58 دیدگاه ها در خصوص مردم سالاری دینی برخی از صاحب نظران، مخالف تعبیر مردم سالاری دینی هستند و از اساس، آن را تناقض گونه و غیر قابل تحقق می دانند؛ بعضی دیگر نیز پذیرش آن را مستلزم نوعی تسامح در مفهوم دمکراسی در ترکیب مردم سالاری دینی می دانند و معتقدند که دمکراسی در اینجا، صرفا به معنی روش و شکل حکومت است نه فلسفه و مبنای آن . در مقابل، برخی پذیرش مردم سالاری دینی را مستلزم ایجاد نوعی محدودیت در مفهوم و تعریف دین و گستره آن، تفسیر می کنند . عده ای نیز این تعبیر را یک مفهوم ترکیبی از دو جزء درون دینی (دین) و برون دینی (دمکراسی ) میدانند . و عده ای دیگر آن را مفهومی بسیط و کاملا درون دینی می دانند.

پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت 29 اسلاید

پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت -29 اسلاید تاریخچه بازاریابی اجتماعی آموزش سلامت Health Education شرایطی که آموزش (انتقال اطلاعاتeducation=) به تنهایی میتواند بر روی انجام یا تغییر رفتار تاثیرگذار باشد: بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار در بازاریابی اجتماعی قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار در بازاریابی اجتماعی ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی Exchange theory مبادله Consumer Orientation مشتری محوری تمایل مداوم برای اصلاح محصول Marketing mix آمیزه بازاریابی مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی SMART Model (Social Marketing Assessment and Response Tool)

کاربرد روش تحلیل در محتوا در پژوهش ها

کاربرد روش تحلیل در محتوا در پژوهش ها کاربرد روش تحلیل در محتوا در پژوهش ها در تحقیقات اجتماعی برای شناسایی و حل مسائل، نیاز به دانش و تسلط بر شناسایی روشهای علمی تحقیق است. تحقیقات کمی و کیفی دارای دو الگوی متفاوت هستند. در هر رویکرد کمی و کیفی برای انجام پژوهشی ابزار و روشی های متفاوتی مورد نیاز است که یکی از آنها روش تحلیل محتوا میباشد. تحلیل محتوا نخست بیشتر به صورت کمی برای اندازهگیری متغیرها استفاده می شد. اواسط قرن بیستم بود که رویکردهای کیفی در تحلیل محتوا گسترش یافتند تحلیل محتوای کیفی را میتوان نوعی روش شناسی تحقیق در خدمت تفسیر محتوایی داده دانست. این مقاله با هدف بررسی روش تحلیل محتوا، انواع آن و همچنین کاربردهای متفاوت آن به این نایجه رسید که در صورت استفاده از تحلیل محتوای کیفی که از طریق جمع آوری دادههای دقیق ، رمزگذاری، و تفسیر انجام می شود، میتواند به توسعه نظریهها و مدلهای جدید منجر شود و همچنین اعتبار تئوری های موجود و ارائه توصیف محیطهای یا پدیدههای خاصی را مورد حمایت قرار دهد. کلمات کلیدی: تحلیل محتوا، کمی، کیفی، کاربرد تحلیل محتوا ۱. مقدمه تحلیل محتوا " به عنوان یکی از گستردهترین ابزارهای تحلیلی

پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت 29 اسلاید

پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت -29 اسلاید تاریخچه بازاریابی اجتماعی آموزش سلامت Health Education شرایطی که آموزش (انتقال اطلاعاتeducation=) به تنهایی میتواند بر روی انجام یا تغییر رفتار تاثیرگذار باشد: بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار در بازاریابی اجتماعی قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار در بازاریابی اجتماعی ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی Exchange theory مبادله Consumer Orientation مشتری محوری تمایل مداوم برای اصلاح محصول Marketing mix آمیزه بازاریابی مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی SMART Model (Social Marketing Assessment and Response Tool)

پاورپوینت بخش پنجم : مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

پاورپوینت بخش پنجم : مرجعیت و ولایت در عصر غیبت پاورپوینت بخش پنجم : مرجعیت و ولایت در عصر غیبت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 بخش پنجم : مرجعیت و ولایت در عصر غیبت ضرورت تشکیل حکومت در عصر غیبت 1- انسان موجودی اجتماعی است 2- اجتماع نیاز به قانون دارد 3- و ضمانت اجرای قانون ، تشکیل حکومت است بنابراین اسلام که دین خاتم و کامل است و برای همه نیازهای اساسی بشر دستور و برنامه دارد نیازمند حکومت است.

پاورپوینت لیستریوز گوسفند

پاورپوینت لیستریوز گوسفند پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 کلیات : این بیماری در نیوزلند و آمریکا و و اروپا و استرالیا دیده شده است . لیستریوز بوسیله میکروبی به اسم لیستریا مونوسایتوژنز حادث می شود در ایالت ویکتوریا در کشور استرالیا جائیکه 120 همه گیری در خلال سالهای 1947 تا 1962 تشخیص داده شده ، میزان سقط جنین از 2 تا 20 درصد در یک همه گیری در modgee در کشور استرالیا بوده است و در سال 1956 میزان سقط جنین به 16% رسیده است

پاورپوینت در مورد قارچها و ویژگیهای آنها Ascomycotina

پاورپوینت در مورد قارچها و ویژگیهای آنها-Ascomycotina فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:39 اسلاید برخی از اسلایدها: Ascomycotina -ویژگیهای عمومی دیوار سلولی دارای کیتین هیف دارای دیواره عرضی وجود کیسه هایی به نام آسک که در درون پوششی به نام آسکوکارپ ایجاد شده که تمام قارچ های این زیر شاخه به جز یک گروه ازجمله مخمرها دارند. وجود اسپورهای جنسی بنام آسکوسپور که در آسکها تولید می شوند تولید مثل غیر جنسی به وسیله کنیدی(اسپورهای غیر متحرک) رده بندی: 1 رده 4 زیر رده 11 راسته قارچ های بدون آسکوکارپ فارچ های دارای آسکوکارپ تولید مثل: رویشی: مثل جوانه زدن بازیدیوسپورهای سیاهک گندم، یا اورود یوسپورهای زنگ ها جنسی: ترکیب سوماتوگامی یا ترکیب دو هیف رویشی که منجر به تشکیل بازیدیوم و بازیدیوسپور می شود

شماتیک HTC Desire 820

شماتیک HTC Desire 820 شماتیک سخت افزاری htc dis 820g آموزش و ترفندهای تعمیرات سخت افزاری htc dis 820g شامل : 1 : مسیر شارژ USB 2 : مسیر سیم کارت

شماتیک HTC Desire 816

شماتیک HTC Desire 816 شماتیک سخت افزاری htc dis 816 آموزش و ترفندهای تعمیرات سخت افزاری htc dis 816 شامل : 1 : مسیر شارژ USB 2 : کلید پاور و ولوم 3 : کانکتور باطری 4 :مسیر سیم کارت 5: چامپر و مسیر اسپیکر 6 :کلید هوم و مشکلات مربوط به آنتن 7 : مشکلات مربوط به ال سی دی و تصویر و لایت و .

شماتیک HTC Desire 816

شماتیک HTC Desire 816 شماتیک سخت افزاری htc dis 816 آموزش و ترفندهای تعمیرات سخت افزاری htc dis 816 شامل : 1 : مسیر شارژ USB 2 : کلید پاور و ولوم 3 : کانکتور باطری 4 :مسیر سیم کارت 5: چامپر و مسیر اسپیکر 6 :کلید هوم و مشکلات مربوط به آنتن 7 : مشکلات مربوط به ال سی دی و تصویر و لایت و .

پاورپوینت علوم پزشکی ‌رده های R و NLM

پاورپوینت علوم پزشکی ‌رده های R و NLM پاورپوینت علوم پزشکی رده های R و NLM فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30 مقدمه فرانمای رده پزشکی اولین بار در سال 1904 با تلاش کریستین بـی کامل گردید. این فرانما اولین بار در سال 1910 منتشر گردید. پس از آن در سال 1921 با اضافات و تغییرات ایجاد شده، ویرایش دوم رده پزشکی منتشر گردید. ویرایش سوم ،چهارم و پنجم نیز که شامل کلیه پیشرفت های علم پزشکی در فاصله ویرایش های قبلی بود به ترتیب در سال های 1952، 1980 و 1986منتشر شد . رده R ، برای رده بندی کتاب های پزشکی در کتابخانه های عمومی و تخصصی غیر پزشکی گسترش یافته است و همان طور که بعدا مورد بحث قرار می گیرد برای رده بندی کتابخانه های پزشکی رده بندی خاصی فراتر از رده R وجود دارد که توسط کتابخانه ملی پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و به رده بندی NLM معروف است. این رده بندی از حرف W الی مانده در رده بندی کنگره و رده های QS-QZ که از رده بندی کنگره کنار گذاشته شده است، استفاده می نماید.

پاورپوینت طیف سنجی جرمی

پاورپوینت طیف سنجی جرمی پاورپوینت طیف سنجی جرمی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 ایزوتوپ میانگین وزنی جرم اتمی ) فراوانی جزئی B جرم اتمی ایزوتوپ (B ) فراوانی جزئی A جرم اتمی ایزوتوپ (A مثال اتم نقره در طبیعت دارای دو ایزوتوپ می باشد. ایزوتوپ سبک (Ag) فراوانی نسبی 52 درصد و ایزوتوپ سنگین (Ag) فراوانی نسبی 48درصد را دارند. میانگین جرم اتمی نقره چقدر می باشد .

پاورپوینت در مورد بازاریابی اجتماعی بازاریابی SOCIAL MARKETING اسلاید 45

پاورپوینت در مورد بازاریابی اجتماعی -بازاریابی -SOCIAL MARKETING -اسلاید 45 —در دنیای امروز کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و در این شرایط استفاده از اصول و فنون علمی در بازاریابی هر روز پررنگ تر از قبل می شود. —بازاریابی نوین به جای جستجو برای یافتن مشتری جهت محصولات تولید شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه دارد. —به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد —می توان از اصول بازاریابی اجتماعی برای فروش ایده ها، نگرش ها و رفتارها به جامعه استفاده کرد. —بازاریابی اجتماعی بسیار پیچیده تر و گاه کم اثرتر از بازاریابی تجاری است، —در بازاریابی اجتماعی تلاش در جهت تاثیرگذاری روی عقاید و رفتار جامعه است تعریف بازاریابی اجتماعی —اهداف بازاریابی تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آمیزه بازاریابی قیمت (Price) مکان(توزیع) Place ترویج ( Promotion) سیاست و سیاستگذاری (Policy) عوامل موثر بر بازاریابی &nbs

پاورپوینت در مورد بازاریابی اجتماعی بازاریابی SOCIAL MARKETING اسلاید 45

پاورپوینت در مورد بازاریابی اجتماعی -بازاریابی -SOCIAL MARKETING -اسلاید 45 —در دنیای امروز کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و در این شرایط استفاده از اصول و فنون علمی در بازاریابی هر روز پررنگ تر از قبل می شود. —بازاریابی نوین به جای جستجو برای یافتن مشتری جهت محصولات تولید شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه دارد. —به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد —می توان از اصول بازاریابی اجتماعی برای فروش ایده ها، نگرش ها و رفتارها به جامعه استفاده کرد. —بازاریابی اجتماعی بسیار پیچیده تر و گاه کم اثرتر از بازاریابی تجاری است، —در بازاریابی اجتماعی تلاش در جهت تاثیرگذاری روی عقاید و رفتار جامعه است تعریف بازاریابی اجتماعی —اهداف بازاریابی تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آمیزه بازاریابی قیمت (Price) مکان(توزیع) Place ترویج ( Promotion) سیاست و سیاستگذاری (Policy) عوامل موثر بر بازاریابی &nbs

پاورپوینت علم سنجی و شاخص های ISI

پاورپوینت علم سنجی و شاخص های ISI پاورپوینت علم سنجی و شاخص های ISI فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 مقدمه علی رغم تاریخچه طولانی مطالعات استنادی، ارزشیابی علم و پژوهش در گذشته های دور ضرورت چندانی نداشته است. ارزشیابی علم، پژوهش، دانشمندان و پژوهشگران به شکل امروزین، از جمله مسائل قرن بیستم و یکی از مشخصه های جوامع صنعتی و مدرن است . علم سنجی (Scientometrics) دانشی است که هدف آن سنجش و تحلیل روند رشد علم است . افراد، کشورها، مؤسسات و سازمان هایی نظیر مؤسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز یا ISI در پیشبرد اهداف حوزه علم سنجی تأثیر زیادی داشته اند . ظهور فناوری های نوین اطلاعاتی و به خصوص پایگاه های اطلاعاتی و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها، مانند نمایه های استنادی و مجله گزارش های استنادی، عوامل مؤثری در تسریع روند گسترش این حوزه بوده اند.

پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت

پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت دامنه عفونت ( GRADIENT OF INFECTION ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:7 بخشی از متن سلسله تظاهرات ناخوشی در میزبان که منعکس کننده واکنش او به یک عامل عفونی میباشد و می تواند از مرگ در یک انتها تا عفونت ناآشکار در انتهای دیگرکشیده شود. وفور این نشانی ها در رابطه با بیماری های عفونی خاص تغییر پیدا می کند.

پاورپوینت علل عدم مراقبت دوران بارداری

پاورپوینت علل عدم مراقبت دوران بارداری پاورپوینت علل عدم مراقبت دوران بارداری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 62 علل عدم مراقبت دوران بارداری 1- تشخیص دیر حاملگی 2- نداشتن پول و بیمه مراقبتهای پره ناتال ناکافی : یکی از سیستمهای که به طور رایج برای بررسی کفایت مراقبتهای پره ناتال به کار می رود ،شاخص “کسنر” است.در این شاخص اطلاعات حاصل از سه موضوع ثبت شده گئاهی تولد لحاظ می شوند.مدیت حاملگی ،زمان اولین ویزیت مراقبت پره ناتال و تعداد ویزیتها،

شماتیک HTC Desire 820

شماتیک HTC Desire 820 شماتیک سخت افزاری htc dis 820g آموزش و ترفندهای تعمیرات سخت افزاری htc dis 820g شامل : 1 : مسیر شارژ USB 2 : مسیر سیم کارت

پاورپوینت علائم ونشانه ها در روانپزشکی وروانشناسی

پاورپوینت علائم ونشانه ها در روانپزشکی وروانشناسی پاورپوینت علائم ونشانه ها در روانپزشکی وروانشناسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 علائم ونشانه ها علائم ونشانه ها در روانپزشکی طیف وسیعی دارند که به ندرت یک روان شناس یا روان پزشک با همه انها برخورد میکند ) Mood خلق( هیجانی نافذ و مستمر که توسط فرداحساس وگزارش شده وتوسط دیگران مشاهده میشود .

پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران

پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 35 پروژه کشت3 هکتاری زعفران محل اجرا : زمین های مزروعی روستای رحمت آباد تربت جام زعفران از خانواده زنبقیان است که کشت آن در گذشته ای بس دور در ایران متداول بوده است . زعفران یکی از محصولات کشاورزی است که دارای ارزش تجارتی بسیار بالائی است و به همین دلیل به طلای سرخ معروف است امروزه هر کیلو زعفران در بازار تا 2 میلیون تومان خرید و فروش می شود و با توجه به هزینه کم کشت و داشت و برداشت آن در آمد بسیار بالائی را نصیب کشاورزان می کند.

پاورپوینت علایم سرطان های دستگاه کلیه ومجاری ادرار

پاورپوینت علایم سرطان های دستگاه کلیه ومجاری ادرار پاورپوینت علایم سرطان های دستگاه کلیه ومجاری ادرار فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 28 سرطان مثانه 1یکی از-شایعترین سرطان های سیستم ادراری 2-در اکثر موارد در موقع تشخیص محدود به مثانه است .(در 85درصد ).در موارد کمی متاستاز به ارگان های دیگر داده 3-در سفید پوستان شایعتر 4-در مردان شایعتر 5-در سن بالا شایعتر متوسط سن ابتلا 65 سال است .

ابعاد و اندازه ها و مدل هواپیمای ایرباس A350

ابعاد و اندازه ها و مدل هواپیمای ایرباس A350 در رشته های مهندسی مکانیک و هوافضا معمولا برای بررسی و تحلیل اجزا محدود هواپیماها و یا بخشی از اجزا هواپیما، محققان به ابعاد و اندازه های واقعی برای پژوهش خود نیاز دارند. جستجو برای ابعاد واقعی هواپیماهای مسافربری برای مدل سازی دقیق در پژوهش ها یکی از مشکلاتیاست که محققان با آن روبرو هستند. در این بخش کلیه نقشه های طراحی و ابعاد اجزا بدنه هواپیما ایرباس A350 قرار داده شده است. ابعاد بدنه بطور دقیق و کامل، بال ها، موتورها، درها و پنجره ها، محل چرخ ها و حتی چینش صندلی های مسافران در این مجموعه قابل دسترسی است. همچنین برای سهولت استفاده در تحلیل های اجزا محدود، مدل سه بعدی سالیدورکس (Solidworks ) نیز از کل بدنه هواپیما قرار داده شده است. لازم به ذکر استفایل های مربوط به ابعاد و اندازه ها به زبان انگلیسیو شامل123 صفحه می باشد. مدل قرار داده شده بصورت یک تکه است و کل بدنه هواپیما را شامل می شود. همچنین برای باز کردن بدون مشکل مدل، از آخرین ورژن نرم افزار ترجیحا استفاده کنید. با امید موفقیت روز افزون

پراکنده های طبی طب سنتی

پراکنده های طبی (طب سنتی) مشخصات کتاب نام کتاب: پراکنده های طبی (طب سنتی) نوع فایل: پی دی اف زیپ شده حجم فایل: 100 مگابایت تعداد صفحات: 757 صفحه زبان: فارسی خطی قیمت: 3000 تومان نحوه خرید: خریدآنلاین ودانلود

فیلم آموزشی اصول کار اپراتوری و تنظیمات کمباین

فیلم آموزشی اصول کار،اپراتوری و تنظیمات کمباین فرمت فایل MP4 مدت زمان 23 دقیقه فیلم آموزشی اصول کار،اپراتوری، تنظیمات و سرویس و نگهداری کمباین جاندیر

تحقیق درباره صدمات عسلک برگ پنبه

تحقیق درباره صدمات عسلک برگ پنبه قالب فایل(ورد) لینک دانلود پایین صفحه تعداد صفحه:25 بخشی از متن مقدمه موطن اولیه عسلک پنبه مناطق حاره آفریقا، جنوب شرقی آسیا و کشورهای هند و پاکستان است. در این نقاط به زراعتهای توتون، تنباکو و پنبه آسیب فراوان وارد می آورد. عسلک برگ پنبه برای اولین بار در سال 1323 در اطراف کرمان جمع آوری شده و در همان سالها در نقاط پنبه خیز فارس و کرمان انتشار داشته است. در سال 1327 تراکم و افزایش جمعیت این آفت در گرمسار بحد بسیار زیادی رسیده و در آنسال اغلب مزارع پنبه به این آفت مبتلا بوده اند. در سالهای اخیر مساحت زیر کشت این قبیل محصولات زراعی و توزیع فرآورده های آنها در سطح کشور افزایش یافته، درنتیجه دامنه انتشار و تراکم جمعیت آفت نیز بالا رفته است و خسارت کیفی آفت بعلت آغشته شدن الیاف به شیره های مترشحه از آفت بحدی بوده است که در صدور قسمتی از پنبه های تولیدی بخارج از کشور و همچنین در مصرف داخلی آن اشکالاتی ایجاد نموده است. پس همانطور که ملاحظه می کنید این آفت دیرزمانی است که سطح قابل ملاحظه ای از پنبه کاریهای کشور را مورد هجوم خود قرار داده و به اقتصاد کشور صدمات جبران ناپذیری وارد نموده اس

پاورپوینت طرح جویشگر خدمات و محتوای بومی

پاورپوینت طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی پاورپوینت طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 نقش جویشگر در وب جویشگران از مهمترین ارکان وب جهانی بوده و با توجه به گستردگی مطالب موجود، اینترنت بدون جویشگر مفهومی نخواهد داشت . حدود 80 درصد از مراجعات به سایتها از طریق جویشگرهاست . در سال 2015 حدود یک چهارم از صفحات بازدید شده از داخل کشور مربوط به جویشگر گوگل، یاهو و بینگ بوده است.

پاورپوینت عضلات اسکلتی و صاف

پاورپوینت عضلات اسکلتی و صاف پاورپوینت عضلات اسکلتی و صاف فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 43 عضلات عضله اسکلتی عضله صاف عضله قلب عضله اسکلتی تشریح فیبر عضلانی : هر فیبر عضلانی محتوی صدها تا هزارها میوفیبریل است. و هر میوفیبریل به نوبه خود از 1500 فیلامان میوزین و 3000 فیلامان اکتین تشکیل شده است . سلولهای دوکی شکل بافت عضله- دارای یک غشای پلاسمایی تحت عنوان سارکولم می باشند و یک پوشش خارجی محتوی فیبرهای نازک کلاژن این سلولها را در انتها توسط وتر به استخوان متصل می سازند.

ابعاد و اندازه ها و مدل هواپیمای ایرباس A380

ابعاد و اندازه ها و مدل هواپیمای ایرباس A380 در رشته های مهندسی مکانیک و هوافضا معمولا برای بررسی و تحلیل اجزا محدود هواپیماها و یا بخشی از اجزا هواپیما، محققان به ابعاد و اندازه های واقعی برای پژوهش خود نیاز دارند. جستجو برای ابعاد واقعی هواپیماهای مسافربری برای مدل سازی دقیق در پژوهش ها یکی از مشکلاتیاست که محققان با آن روبرو هستند. در این بخش کلیه نقشه های طراحی و ابعاد اجزا بدنه هواپیما ایرباس A380 قرار داده شده است. ابعاد بدنه بطور دقیق و کامل، بال ها، موتورها، درها و پنجره ها، محل چرخ ها و حتی چینش صندلی های مسافران در این مجموعه قابل دسترسی است. همچنین برای سهولت استفاده در تحلیل های اجزا محدود، مدل سه بعدی سالیدورکس (Solidworks ) نیز از کل بدنه هواپیما قرار داده شده است. لازم به ذکر استفایل های مربوط به ابعاد و اندازه ها به زبان انگلیسیو شامل 103 صفحه می باشد. مدل قرار داده شده بصورت یک تکه است و کل بدنه هواپیما را شامل می شود. همچنین برای باز کردن بدون مشکل مدل، از آخرین ورژن نرم افزار ترجیحا استفاده کنید. با امید موفقیت روز افزون

پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی

پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 مقدمه امروزه بیشتر امور کسب وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) گردیده است . در وزارت نیرو نیز از ابزارها و سامانههای مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات برای کنترل صنعتی استفاده میشود که بدون بکارگیری آنها برخی از عملیات جاری صنعتی غیرممکن و یا غیر اقتصادی خواهد شد . به مخاطره افتادن هریک از سامانههای عملیاتی و اطلاعاتی فوق و یا سامانههای مشابه میتواند از کار افتادن سرویسهای وزارت نیرو شده و تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیت ملی به وجود آورد . یک بدافزار کامپیوتری میتواند به راحتی باعث نابودی یک نیروگاه، پالایشگاه، کارخانه و شود . امروزه بدافزارها، جنگ افزارهای نوین هستند.

پاورپوینت عدم تعادل کلسیم

پاورپوینت عدم تعادل کلسیم پاورپوینت عدم تعادل کلسیم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 نقش کلسیم : - انتقال ایمپالس های عصبی - انقباض میوکارد - انعقاد خون - شکل گیری دندان ها و استخوان ها - انقباضات عضلانی راه جذب کلسیم : از طریق غذاهای خورده شده به دست می آید اما تنها 30% از کلسیم غذایی از دستگاه گوارش جذب می گردد . بیش از 90% کلسیم بدن در ترکیب با فسفر و در سیستم اسکلتی قرار دارد . ارتباط معکوس بین مقادیر کلسیم و فسفر سرم وجود دارد . راه دفع : عمدتا از طریق مدفوع ، بقیه از راه ادرار

پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیانPLS

پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیانPLS پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیان ( PLS ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 تعریف بانک ‍PLS بانک واحدی است که به نمایندگی از طرف سپردهگذار منابع سپردهایی سپردهگذار را به مجری طرحهای سرمایهگذاری تخصیص میدهد و طبق قراردادهای مشخص سود یا زیان حاصله، بین سپردهگذار، بانک و سرمایهگذار تقسیم میشود. قراردادهای تنظیمی بانک با هرکدام از طرفین میتواند بر مبنای کارمزد و یا بر مبنای مشارکت در سود یا زیان باشد. ساختار سازمانی اداره PLS قراردادها: قرارداد با مجری، قرارداد با سپردهگذار، قرارداد ارزیابی، قرارداد با امین

پاورپوینت عدم تعادل پتاسیم

پاورپوینت عدم تعادل پتاسیم پاورپوینت عدم تعادل پتاسیم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 6 عدم تعادل پتاسیم پتاسیم الکترولیت اصلی داخل سلولی است، در حقیقت 98% پتاسیم بدن در درون سلولها بوده و 2 % باقی مانده در ECF قرار دارد وهمین 2% در عملکردهای عصبی نقش مهمی را ایفا می نماید پتاسیم می تواند بر فعالیت های عضلات اسکلتی و عضلات قلبی تاثیر گذارد. به طور مثال، هر گونه تغییر درغلظت آن، تحریک پذیری و ریتم عضله قلب را تغییر می دهد.پتاسیم همواره بنا به نیازهای بدن و تحت تاثیر پمپ سدیم – پتاسیم، به طرف داخل یا خارج سلول حرکت می نماید. دامنه غلظت طبیعی پتاسیم سرم 5/3 تا 5 ( میلی اکی والان/ لیتر ) است و حتی نوسانات جزیی پدید آمده در آن دارای اهمیت می باشند. بیماری های مختلف، آسیب دیدگی ها ، داروها ( مدر،میلن ها ، آنتی بیوتیک ها ) و برخی روش های درمانی خاص نظیر شیمی درمانی و تغذیه کامل از راه تزریق (TPN ) ،عواملی هستند که عموما سبب عدم تعادل پتاسیم می گردند .

پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک

پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک SBDC ( Small Business Development Center ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:40 این چرخه تداوم خواهد داشت : اگر دولت در برابر دریافت مالیات از صنعت موجبات توسعه بنگاهها را فراهم آورد . اگر دانشگاهها در برابر دریافت بودجه از دولت موجبات رضایت ذینفعان دولت را فراهم آورد . اگر صنعت در برابر پرداخت حقالزحمه تحقیقات ( R D ) ارزش افزوده مورد انتظار را دریافت نماید.

  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی