mallwe

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقاله : شغل پلیس

مقاله : شغل پلیس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 23

شغل پلیس

چکیده

این پژوهش گرایش شغلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر تهران را نسبت به شغل پلیس زن مورد مطالعه قرار داده است. از جمله اهداف مهم این مقاله، شناخت عوامل مؤثر بر میزان گرایش شغلی دانش آموزان دختر به این شغل است. جامعه آماری مورد مطالعه، کلیه دانش آموزان دختر مراکز پیش دانشگاهی دولتی روزانه شهر تهران بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشهای 379 نفر انتخاب شدند. روش تحقیق، پیمایشی بوده که با تکنیک جمع آوری اطلاعات، از طریق پرسشنامه محقق ساخته، اجرا گردیده است. ارتباط بین متغیرهای مستقل (ویژگی های فردی دانش آموزان، ویژگی های خانوادگی، شناخت از پلیس و منزلت اجتماعی پلیس، رفتار پلیس) با متغیر وابسته (گرایش دانش آموزان دختر به شغل پلیس زن) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج مهم به دست آمده از پژوهش حاکی از ارتباط معنی دار بین متغیرهای مستقل: معدل، منطقه آموزشی، ویژگیهای خانوادگی دانش آموزان (اقتصادی – اجتماعی)، منزلت اجتماعی پلیس، شناخت و آگاهی از پلیـس و رفتار پلیس با مردم با متغیر وابسته گرایش دانش آموزان دختر به شغل پلیس میباشد. ارتباط معنیدار بین متغیرهای سن و رشته تحصیلی با گرایش شغلی دانش آموزان دختر به شغل پلیس زن مورد تأیید قرار نگرفته است.

کلید واژه

نیروی انتظامی، گرایش شغلی، دانش آموز، شناخت و آگاهی از شغل پلیس، منزلت اجتماعی پلیس، پلیس زن، رفتار پلیس

1) مقدمه و طرح مسأله

پلیس به عنوان یک سازمان اجتماعی، سهم بسزایی در جذب و استخدام نیروهای جوان، به ویژه دانشآموزان پیش دانشگاهی، ایفا می کند. در این میان، ایجاد و راه اندازی پلیس زن در جذب و استخدام دانشآموزان دختر از اهمیت ویژهای برخوردار است. هر چند که از تأسیس و راه اندازی پلیس زن در مجموعه سازمان نیروی انتظامی زمان زیادی نمیگذرد، اما توانمندی، مهارت و قابلیتهای ویژهای که این واحد نو پا در مأموریتهای مختلف از خود نشان داده است، از ضرورت و اهمیت موجودیت این نهاد حکایت دارد. بنابراین، توجه نیروی انتظامیو سایر مراجع ذیربط به پلیس زن و همچنین رویکرد جامعه به آن، امری اجتناب ناپذیر است. شغل پلیس و انتظامی به ویژه شغل «پلیس زن» از مشاغل ویژه است؛ به همین منظور ضروری است که دست اندرکاران امر در پذیرش، جذب و استخدام داوطلبان، اهتمام ویژهای داشته باشند. این نکته که چه کســی و با چه نوع شخصیتی به نیروی انتظامی گرایش پیدا میکند و جذب میشود، حائز اهمیت بسیار است. از سوی دیگر، جوانان و به ویژه دانشآموزان، حین رسیدن به دوران استقلال، در مورد شغل آینده خود واقعبینانهتر فکر میکنند و تلاش میکنند تا تواناییها، امید و آرزوهای خود را با امکانات موجود وفق دهند. گـرایش دانشآموزان به شـغل پلیـس از مـسائل قابل تـوجه و تـأمل در جـهت برنامهریزیهای آتی این نهاد میباشد.

هدف کلی پژوهش حاضر، شناخت عوامل مؤثر بر گرایش شغلی دانشآموزان دختر به نیروی انتظامی است که شامل اهداف اختصاصی زیر میباشد:

ـ شناخت میزان گرایش شغلی دانش آموزان دختر به نیروی انتظامی؛

ـ آشنایی با دیدگاه دانش آموزان دختر نسبت به شغل پلیس به ویژه پلیس زن؛

ـ عوامل مؤثر بر گرایش یا عدم گرایش دانش آموزان دختر به شغل پلیس.

2) مبانی نظری

در پاسخ به این سؤال که چرا مردم مشاغل مختلفی را برمیگزینند؟ متفکران مختلف بر مبنـای دیـدگاههای خاص خـود پاسخهای متفاوتی ارائه دادهاند که بهطور مختصر شامل موارد زیر میباشد:

1- خصوصیات روانی متفاوت افراد بر انتخابهایشان تأثیرگذار است.

2- نیروی محرک و انگیزش افراد برای انتخاب شغل با یکدیگر فرق دارد.

3- چون شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد با یک دیگر یکسان نیست، انتخاب آنها متفاوت خواهد بود.

بــه اعتقاد متفکران علوم اجتماعی، نظریه باید بر تحقیقات تجربی و بررسـیهای کامل متکی باشد. این گروه، عواملی نظیر هوش، رغبتها و شرایط بازار کار را نیز در انتخاب شغل مـــؤثر مــیدانند (شفیع آبادی، 1384: ص169). یکی از جنبههای بسیار مهم رویکرد جامـــعه شنـــاســـی به کار به این ادعــای کلی مربوط است که کــار یک فعالیت اجتماعـــی است و نه فـــردی (توسلی، 1375: ص 328)، بنابرایــن تـصمیم برای انتـخاب یــک حـرفه در خلاء صـــورت نمـــیگیـــرد بلکه به مجمــوعهای از متغـــیرهـــایی که محیط ما را احاطه کرده است بستـــگی دارد.

دونــالد سوپر (رک. سوکی، 1381) و ماکس وبر (رک. کـــوزر، 1379) اعـــتقاد دارند کــه عوامــل متعددی از قبیل خانـــواده، روابـــط اجتمـــاعـــی، امکانات محیطی، شرایط بازار کــار، خصوصیــات فردی، موقــعیــتهای اجتماعی و اقتصادی و … از عوامل انتخاب و گرایشهای شغلی محــسوب میشوند (شفیعآبادی،1384: ص176).

شرتزر[1] نیز منـــــزلت و مقام اجتماعی شغل را در انتخاب آن مؤثر میداند (شرتز، 1371: ص267). کلارک[2]، هولنگ شید[3]، هاپاک[4]، لیپست[5]، و … نیز پایگاه اقتصادی و اجتماعی، موقعیت و محیط خانواده و شناخت از مشاغل را در انتخاب شغل مؤثر دانستهاند (اردبیلی، 1378: صص 181-163).

هالند[6] بر این باور است که انتخاب یک حرفه، عمل گویایی است که انگیزش، دانش، شخصیت و توانایی فرد را منعکس میکند. کارکردن در مقام یک نجار به این معناست که او نه تنها از ابزار خاص برای حرفهاش استفاده میکند بلکه منزلتی مشخص، نقش اجتماعی و الگوی زندگی خاصی دارد (هالند، 1376: ص31).

سوپر[7] در مورد «خود پنداشت» بر این باور است که خود آگاهی نخستین مرحله در فرایند انتخاب شغل و تغییر شغل است. به اعتقاد وی، شغل این امکان را فراهم میآورد تا شخص تصویری که از خود در ذهن دارد به فعل در آورده و ابراز نماید. بنابراین، خود پنداشت به معنای این است که فرد خود را چگونه میبیند. اوهارا و تیدمن[8] بر این عقیدهاند که اساس انتخاب شغل بر تصمیمگیری قرار دارد. به نظر اوهارا، فرد با در نظر گرفتن خویشتنپنداری و شرایط اجتماعی، شغلی را انتخاب میکند (سوکی، 1381: ص27).

در پژوهش حاضر، محقق برای تبیین مسئله گرایش دختران به مشاغل انتظامی از نظریه رویکرد سیستمی بهره میبرد. اساس این نظریه بر تعامل سازمان با محیط اجتماعی استوار است. هر سازمانی یک سیستم محسوب میشود و هر سیستم اجتماعی دارای دو بعد مهم ساختار اجتماعی کارکرد اجتماعی میباشد.

رویکرد سیستمی، پلیس را به جهت اینکه دائماً با مردم در تعامل است، یک سازمان اجتماعی محسوب مینماید. کارکرد پلیس در جامعه بسیار مهم است و همین کارکرد است که نگرشها و گرایشهای افراد جامعه، بویژه دانشآموزانی را که خواهان پیوستن به پلیس هستند، را شکل میدهد. بنابراین، کلید و رمز موفقیت پلیس در ارزیابی و باز خوردگیری عملکرد مأموران خود در جامعه است. پلیس از طریق کسب اطلاعات درباره نتایج عملکرد خود، قادر خواهد بود که از آنچه در محیط جامعه در جریان است مطلع شده و در فعالیتهای خود تجدید نظر کند.

بازخورد به دو نوع قابل تقسیم است: بازخورد منفی و بازخورد مثبت. بازخورد منفی، بازخورد کاهنده انحراف است (رک. اردبیلی، 1378). این نوع بازخورد که به حفظ ثبات و تداوم سیستم کمک میکند با نحوه عملکرد مأموران پلیس قابل ارتباط است. در بازخورد مثبت به جای حفظ ثبات سیستم، بهبودی آن مدنظر است. این نوع بازخورد به میزان واکنش و استقبال مردم از طرحها، برنامهها و کارکردهای پلیس مربوط میشود.

در بحث از محیط، تنها جنبههایی از محیط مورد توجه است که سازمان نسبت به آن حساسیت داشته و برای بقاء و ادامه حیات خود نیازمند واکنش در برابر آن باشد. «بنابراین، محیطِ سازمان شامل تمامی عواملی است که در خارج از مرز سازمان وجود دارند و بر تمام یا بخشی از سازمان اثرات بالقوه می گذارند» (دفت، 1384: ص 85).

اگر سازمانها در فرآیند سازش با محیط ناتوان بمانند و نتوانند خود را با تغییرات محیط وفق دهند، بقای آنها تهدید خواهد شد (رابینز، 1378: ص20).









سایر محصولات :
مقاله : شغل پلیس

مقاله : شغل...

پودر شفیره کرم ابریشم – یک ماده غذایی غیر متداول 7 ص

پودر شفیره کرم ابریشم – یک...

تحقیق در مورد غیبت 10ص

تحقیق در مورد غیبت 10ص...

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهندسی درزهای ساختمانی

پاورپوینت تحلیل و بررسی...

پلیمر و انقلاب صنعتی

پلیمر و انقلاب صنعتی...

سوالات عمومی استخدامی ها

سوالات عمومی استخدامی...

تحقیق در مورد عید نوروز

تحقیق در مورد...

پلنگ خالدار آمریکایی

پلنگ خالدار آمریکایی...

پلاستیک ها 21ص

پلاستیک ها ...

تحقیق در مورد غیبت امام زمان و نائب آن حضرت 15ث

تحقیق در مورد...

پلاستیک

پلاستیک...

تحقیق در مورد عوامل موثر در تشکیل و تخریب خاکها 16 ص

تحقیق در مورد عوامل موثر در...

پلاست

پلاست...

تحقیق در مورد غسل و تطهیر

تحقیق در مورد غسل...

پلاتی پوس خفاش دلفین

پلاتی پوس خفاش...

پشم شیشه

پشم شیشه...

تحقیق در مورد عوامل موثر در تربیت دینی فرزندان

تحقیق در مورد عوامل موثر...

پزشکی قانونی 31ص

پزشکی قانونی 31ص...

تحقیق در مورد عوامل موثر بر تجمع نیترات در سبزیها

تحقیق در مورد عوامل موثر بر تجمع...

پروپزال هوش هیجانی 15ص

پروپزال هوش هیجانی 15ص...

تحقیق در مورد عوامل موثر بر تجمع نیترات در سبزیها 10 ض

تحقیق در مورد عوامل موثر بر...

ترجمه و شبیه سازی مقاله Reactive Power Aspects in Reliability Assessment of Power Systemsابعاد توان راکتیو در ارزیابی قابلیت سیستم

ترجمه و شبیه سازی مقاله Reactive...

پروسه تولید آب معدنی بخش 1

پروسه تولید آب معدنی بخش 1...

تحقیق در مورد عوامل مؤثر در خواص فیزیکی و مکانیکی چــــوب گـــردو

تحقیق در مورد عوامل مؤثر...

مقاله اصولی از قانون جمهوری ایران2

مقاله اصولی...

پرورش گاو

پرورش گاو...

مقاله اصول سرپرستی

مقاله اصول سرپرستی...

اثیر اقلیم در معماریword

اثیر اقلیم در معماریword...

تحقیق در مورد عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان تبلیغ 16 ص

تحقیق در مورد عوامل تأثیر...

پرورش و پرواربندی دام 20 ص

پرورش و پرواربندی...

پرورش میگو

پرورش میگو...

تحقیق در مورد عوامل زمینه ساز در ایجاد روابط سالم و نا سالم میان دختر و پسر 15 ص

تحقیق در مورد عوامل زمینه...

مقاله اصول رگولاتورهای خطی ولتاژ

مقاله اصول رگولاتورهای خطی ولتاژ...

پرورش طیور گوشتی

پرورش طیور گوشتی...

تحقیق در مورد عملکرد فیزیکی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد سال 1382 16 ص

تحقیق در مورد عملکرد فیزیکی بخش...

پرورش طیور گوشتی 12ص

پرورش طیور گوشتی 12ص...

مقاله اصول دین

مقاله اصول دین...

پرورش طیور 16 ص

پرورش طیور 16...

تحقیق در مورد علوفه

تحقیق در مورد علوفه...

مقاله اصول انبارداری

مقاله اصول انبارداری...

پرورش شتر مرغ 28 ص

پرورش شتر مرغ 28 ص...

تحقیق در مورد علم صرف

تحقیق در مورد علم صرف...

مقاله اصول امنیت برنامه های وب

مقاله اصول امنیت...

پرورش تیلاپیا

پرورش تیلاپیا...

مقاله اسلام شناسی

مقاله اسلام شناسی...

تحقیق در مورد علل عدم اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و بیان علل تعلیق این قانون 12 ص

تحقیق در مورد علل عدم اجرای...

پرورش بره ها به صورت مصنوعی با استفاده از جایگزین شیر

پرورش بره ها به صورت مصنوعی...

تحقیق در مورد علل زمین لرزه

تحقیق در مورد علل زمین لرزه...

پروتئین 17ص

پروتئین 17ص...

پروبیوتیک به عنوان یک افزودنی غذائی برای حیوانات مزرعه 4ص

پروبیوتیک به عنوان یک افزودنی...

تحقیق درباره: اسطوره ها 25 ص
تحقیق درباره: استفاده از قالب های ماسه ای برای قطعات ریختگی
تحقیق درباره: ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص
تحقیق درباره: ادیان قدیم در عربستان 38 ص
تحقیق درباره: احتراق
تحقیق درباره: ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص
مقاله درمورد. آموزش و پرورش و مشارکت
تحقیق آموزش DS
تحقیق درباره: ادیان قدیم در عربستان 38 ص
مقاله درباره امام زین العابدین
تحقیق درباره مقدمه ای بر روان شناسی رابطه خانواده با نوجوان
مقاله درباره: اصول آرماتور گذاری ( پی ، دیوار، ستون )
مقاله درباره انواع فرمان اتومبیل 16ص
تحقیق درباره عنکبوت شناسی
تحقیق درباره عناصر نادر خاکی

کلمات کلیدی :دانش آوزان دختر گرایش شغلی دانش شغلی دانش آوزان نزلت اجتاعی پلیس گرایش دانش آوزان راه اندازی پلیس دانش آوزان آوزان دختر شغل پلیس گرایش شغلی شغلی دانش انتخاب شغل گرایش دانش بین تغیرهای عوال ؤثر پیش دانشگاهی اجتاعی گرایش آوزان بازخورد سازان شناخت نیروی انتظای یباشد دانشآوزان
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل تحقیق روش شبگه گردن ویندوزXP

موضوع تحقیق: روش شبکه کردن ویندوزXP

فرمت فایل: پی دی اف

تعداد صفحات:48

فرمت فایل پی دی اف می باشد.









سایر محصولات :
دانلود فایل تحقیق روش شبگه گردن ویندوزXP

دانلود فایل تحقیق روش شبگه گردن...

دانلود فایل کارآموزی 1..

دانلود فایل کارآموزی...

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک در ایران و جهان 55 ص

تحقیق در مورد...

کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی پرورش قارچ 66 ص

کارآفرینی طرح خود اتکایی در...

دانلود فایل کارآموزی معماری، شهرداری منطقه 2، شهرسازی منطقه 2

دانلود فایل کارآموزی معماری، شهرداری منطقه 2،...

دانلود پاورپوینت درمورد نماتدهای ناقل ویروسهای بیماری زای گیاهی و راههای مبارزه با آنها

دانلود پاورپوینت درمورد نماتدهای ناقل ویروسهای...

تحقیق در مورد تایر

تحقیق در مورد تایر...

دانلود فایل درآمد شهرداری..

دانلود فایل درآمد شهرداری.....

کارآفرینی طرح تولید کیک و کلوچه 50 ص

کارآفرینی طرح تولید کیک...

کارآفرینی طرح تولید همبرگر 184 ص

کارآفرینی طرح تولید همبرگر 184...

تحقیق در مورد تاریخچه کامپیوتر 22 ص

تحقیق در مورد تاریخچه...

دانلود فایل کارآفرینی فراورده های خمیری شرکت ماکارونی 114 شیروان..

دانلود فایل کارآفرینی فراورده...

دانلود فایل کارآموزی در شهرک صنعتی خیام نیشابور

دانلود فایل کارآموزی در...

کارآفرینی طرح تولید سوسیس و کالباس 31 ص

کارآفرینی طرح تولید...

تحقیق در مورد تاریخچه پزشکی

تحقیق در مورد تاریخچه پزشکی...

کارآفرینی طرح توجیهی روغن نباتی شاد گل 58 ص

کارآفرینی طرح توجیهی روغن...

دانلود فایل کارآموزی مهندسی کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیکش..

دانلود فایل کارآموزی مهندسی کشاورزی جهاد...

تحقیق در مورد تاریخچه مسجد

تحقیق در مورد تاریخچه...

کارآفرینی طراحی سردخانه عمومی شهر طبس 18 ص

کارآفرینی طراحی سردخانه...

کارآفرینی صنعت مبلمان ، از سنت به مدرن 14 ص

کارآفرینی صنعت مبلمان ، از سنت به...

تحقیق در مورد تاریخچه مختصر زندگی امام مهدی عج‏

تحقیق در مورد تاریخچه مختصر زندگی...

دانلود فایل کارآموزی، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان نورد ،500 رشته برق_کنترل..

دانلود فایل کارآموزی، شرکت سهامی ذوب آهن...

کارآفرینی شرکت نولیدی نرم افزار پارس 61 ص

کارآفرینی شرکت نولیدی نرم افزار پارس 61...

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی معماری، روش های منظرسازی و طراحی فضای سبز و ...

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی معماری، روش...

دانلود کتاب کانی شناسی 351 ص

دانلود کتاب کانی شناسی 351...

تحقیق در مورد تاریخ پیامبر اسلام

تحقیق در مورد تاریخ پیامبر...

دانلود فایل نقش سیستم اگزوز در خودرو ها، شرکت اگزور خودرو خراسان ..

دانلود فایل نقش سیستم...

کارآفرینی شرکت رب مسما مشهد 23 ص

کارآفرینی شرکت رب مسما مشهد ...

تحقیق در مورد تاریخ موسیقی در ایران 36 ص

تحقیق در مورد تاریخ موسیقی در ایران...

کارآفرینی شرکت کامپیوتری برنامه نویسی 22 ص

کارآفرینی شرکت کامپیوتری برنامه نویسی 22 ص...

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی صنعتی، ابزار دقیق و کنترل سیستمهای الکترونیک و سنسورها

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی صنعتی، ابزار...

دانلود فایل گزارش کار آموزی، ساخت و تولید..

دانلود فایل گزارش کار...

تحقیق در مورد تاثیر امکانات آموزشی بر دانش آموزان 37 ص

تحقیق در مورد تاثیر امکانات...

کارآفرینی شرکت سیمان سازی 60 ص

کارآفرینی شرکت سیمان سازی ...

دانلود پاورپوینت درمورد نفت سیاه

دانلود پاورپوینت درمورد نفت سیاه...

دانلود فایل گزارش کارآموزی، مهندسی شیمی_صنایع گاز، چاپ و تولید پلاستیک

دانلود فایل گزارش کارآموزی، مهندسی شیمی_صنایع گاز،...

دانلود فایل کارآموزی پتروشیمی مارون، واحد سرویسهای جانبی و برجهای خنک کننده..

دانلود فایل کارآموزی پتروشیمی مارون، واحد سرویسهای...

تحقیق در مورد تاثیر وضعیت ظاهری بر روابط اجتماعی 24 ص

تحقیق در مورد تاثیر وضعیت ظاهری...

کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن 56 ص

کارآفرینی شرکت تولید آب...

کارآفرینی شرکت تعاونی کارکنان نداجا 47 ص

کارآفرینی شرکت تعاونی کارکنان نداجا 47 ص...

تحقیق در مورد تاثیر آلودگی بر گیاهان

تحقیق در مورد تاثیر آلودگی...

دانلود فایل کارآموزی صنایع ریخته گری آلومینیوم شرکت ایران خودرو..

دانلود فایل کارآموزی صنایع ریخته...

دانلود فایل گزارشکار کار آموزی، ساختمان اسکلت فلز با سقف کمپوزیت

دانلود فایل گزارشکار کار آموزی، ساختمان اسکلت...

کارآفرینی شرکت آچاچی 53 ص

کارآفرینی شرکت آچاچی 53 ص...

تحقیق در مورد تأثیر اندازه تخم مرغ روی حرارت تولیدی و انتقال انرژی از تخم مرغ به جوجه ها 20 ص

تحقیق در مورد...

کارآفرینی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی شرق 22 ص

کارآفرینی سازمان مدیریت...

دانلود فایل کارآموزی1،کاردانی عمران..

دانلود فایل کارآموزی1،کاردانی...

دانلود فایل کارآموزی تکنولوژی مواد غذایی شرکت کشت و صنعت گرگان شهره

دانلود فایل کارآموزی تکنولوژی...

تحقیق در مورد تأثیر تشویق در یادگیری روش تحقیق 77 ص

تحقیق در مورد...

کارآفرینی ریو 22 ص

کارآفرینی ریو 22 ص...

اقدام پژوهی ترویج مطالعه و کتاب خوانی
اقدام پژوهی ریاضی پایه ی پنجم دبستان افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
دانلود فایل اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی
دانلود فایل گزارش کارآموزی نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور (CCPP)
پاورپوینت در مورد خبرنویسی
پاورپوینت کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
پاورپوینت کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ
پاورپوینت برآورد نیروی انسانی براساس نگرش سیستمی

کلمات کلیدی :انلو فایل تحقیق شبگه گرن گرن وینوزxp روش شبگه تحقیق روش فایل تحقیق انلو فایل
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

فایل خلاصه گزارش طرح تولید گلید و پریز و قطعات همردیف

خلاصه گزارش طرح تولید کلید و پریز و قطعات همردیف

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:20

بخشی از متن

-1: عنوان و تعریف محصول : تولید کلید و پریز و قطعات همردیف (دو شاخه شاسی زنگ و …)

Switch - Gear and Wall – PLUG

و اصطلاحاً به ابزار الکتریکی گفته می شود که وظیفه اصلی آن و قطع و وصل جریانهای الکتریکی می باشد . این تعریف بر اساس استانداردهای شماره 647 و 635 آئین نامه تدوین اجباری کلید و پریز ارائه شده است .

1-2 : تولید سالیانه ظرفیت : 2 میلیون عدد در سال

1-3 : تعداد روز کاری : 270 روز

1-4: تعداد شیفت و مدت زمان شیفت به ساعت : 2 شیفت 5/7 ساعته

1-5 : مساحت زمین و سطح زیر بنای مورد نیاز : زمین 5000 متر مربع و زیربنا 1286 متر مربع

1-6 : سرمایه گذاری ثابت و کل سرمایه گذاری طرح : 10023500 (یک میلیارد و دویست و سی پنج میلیون تومان)

  1. C = 17500000

1-7 : تعداد کل کارکنان : 89 نفر

1-8 : قیمت فروش محصول و در آمد حاصل از تولید و فروش در حداکثر









سایر محصولات :
فایل خلاصه گزارش طرح تولید گلید و پریز و قطعات همردیف

فایل خلاصه گزارش طرح تولید...

تحقیق اثر گلخانه ای

تحقیق اثر گلخانه...

دانلود فایل کارآموزی، سالن رنگ 2 وتجهیزات مکانیکی آن و اینورتور

دانلود فایل کارآموزی، سالن رنگ 2...

فایل بررسی مقاومت به جدایش پوشش های قیری

فایل بررسی مقاومت...

تحقیق اثر هوای اضافی دراحتراق 17 ص

تحقیق اثر هوای اضافی...

دانلود فایل اداره دارایی

دانلود فایل اداره...

تحقیق اثر اتیلن تتراسین Trien روی فلوتاسیون یون Ni2_ Cu2_

تحقیق اثر اتیلن تتراسین Trien روی فلوتاسیون...

فایل طرح کنترل آلودگی صوتی در خطوط صافکاری سالن بدنه سازی شرکت ایران خودرو

فایل طرح کنترل آلودگی صوتی...

تحقیق اتیلن

تحقیق اتیلن...

دانلود فایل کارآموزی تعاونی مسکن مهر 11 ماهشهر واحد صنعت وارتباط

دانلود فایل کارآموزی تعاونی مسکن مهر...

فایل تحقیق در مورد نان

فایل تحقیق در مورد نان...

تحقیق اتم

تحقیق اتم...

دانلود فایل کارورزی، گزارش کار شرکت مادبافت

دانلود فایل کارورزی، گزارش کار شرکت...

دانلود فایل کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات دانه های روغنی سویا و ذرت

دانلود فایل کارآموزی زراعت و اصلاح...

فایل طرح گارگاه چوب بری

فایل طرح گارگاه چوب بری...

دانلود فایل نرم افزار کامپیوتر، طراحی سیستم کتابخانه در V B

دانلود فایل نرم افزار کامپیوتر، طراحی سیستم...

فایل پروژه بررسی اقتصادی راه اندازی کتابفروشی و لوازم التحریر

فایل پروژه بررسی اقتصادی راه...

دانلود فایل کارآموزی پتروشیمی امیرکبیر واحد پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

دانلود فایل کارآموزی پتروشیمی امیرکبیر واحد...

فایل گزارش شیرین سازی گاز در واحد تصفیه گاز و گوگردسازی مجتمع پتروشیمی رازی

فایل گزارش شیرین سازی گاز در...

دانلود فایل کامپیوتر، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم کتابخانه

دانلود فایل کامپیوتر، تجزیه و تحلیل...

فایل پروژه احداث نیروگاه زباله سوز

فایل پروژه احداث...

دانلود فایل کارآموزی شیمی کاربردی ،کنترل کیفی آب شرب

دانلود فایل کارآموزی شیمی کاربردی ،کنترل...

دانلود فایل طراحی سیستم کتابخانه در V Bنرم افزار کامپیوتر

دانلود فایل طراحی...

دانلود فایل کارآموزی سیستم توزیع برق کارخانه فولاد آذربایجان میانه

دانلود فایل کارآموزی سیستم توزیع برق کارخانه...

فایل پروژه تولید پالت چوبی

فایل پروژه تولید...

دانلود فایل گزارش کار کارخانه آرد والسی قائن

دانلود فایل گزارش...

فایل پروژه کارافرینی پرورش و اصول تغذیه و غذادهی در پرورش ماهی قزل آلا

فایل پروژه کارافرینی پرورش و...

دانلود تحقیق اقتصاد کشاورزی

دانلود تحقیق اقتصاد کشاورزی...

فایل طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل

فایل طرح توجیهی احداث...

دانلود فایل کارآموزی شرکت طراحان آرشیدا سازه صندلی مقوایی

دانلود فایل کارآموزی شرکت طراحان آرشیدا سازه...

فایل چکیده فرآیند واحد پلی پروپیلن

فایل چکیده فرآیند واحد پلی...

دانلود فایل کارآموزی مهندسی برق شبکه های انتقال و توزیع

دانلود فایل کارآموزی...

فایل شرح فرآیند واحد الفین پتروشیمی مارون

فایل شرح فرآیند...

دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت رهیافت سامانه های الکترونیکی

دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت...

فایل ماشین های تراش

فایل ماشین های تراش...

تحقیق اتم

تحقیق اتم...

فایل پروژه طرح تولید کناف

فایل پروژه طرح...

دانلود فایل کار آموزی کارخانجات ایران خودرو کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی

دانلود فایل کار آموزی کارخانجات ایران...

فایل تولید آجر به روش نیمه اتوماتیک

فایل تولید آجر به...

دانلود فایل فرآیند تولید شکر و نیشکر

دانلود فایل فرآیند تولید...

فایل طرح کسب و کار گاوداری تولیدی

فایل طرح کسب و کار گاوداری تولیدی...

دانلود فایل کارآموزی عمران مرکز محلّه ی راد

دانلود فایل کارآموزی عمران مرکز...

فایل شرح فرآیند واحد LDPE مجتمع پتروشیمی بندر امام

فایل شرح فرآیند واحد LDPE مجتمع پتروشیمی...

پاره ای از زبان ها

پاره ای از زبان ها...

فایل پروژه مرکز کامپیوتر شهرداری مرودشت

فایل پروژه مرکز کامپیوتر...

دانلود فایل تحقیق در مورد شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

دانلود فایل تحقیق در...

فایل کارخانه تجهیز نیروی زنگان

فایل کارخانه تجهیز نیروی زنگان...

دانلود فایل کارآموزی الکتروتکنیک، برق خودرو، مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ایذه

دانلود فایل کارآموزی الکتروتکنیک،...

فایل کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر پاستوریزه

فایل کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر...

فایل کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر پگاه

فایل کارآموزی شیمی...

فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
دانلود پاورپوینت درس22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی بازسازی ویرانه ها
دانلود پاورپوینت درس21 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی کشورگشایان بی رحم
دانلود پاورپوینت درس19 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند
فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
کارورزی 3 کنش پژوهی
دانلود پاورپوینت درس21 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی کشورگشایان بی رحم
نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه
گزارش کارآموزی ساخت مجتمع بهداشتی تشخیصی درمانی پزشکان
پاورپوینت طراحی آزمونهای استاندارد درس تاریخ
پاورپوینت طبقه بندی وسایل پزشکی
پاورپوینت طبقه بندی مشاغل دوره توجیهی بدو خدمت
پاورپوینت طب سنتی
پاورپوینت طب اسلامی طب مسلمانان
پاورپوینت ضرورت استفاده از امضای دیجیتالی
پاورپوینت صهیونیسم و تأثیرات منفی آن برفرهنگ وتمدن اسلامی
پاورپوینت صنعت نفت و گاز
پاورپوینت صدا و ویبره
پاورپوینت جایگاه و تاثیرات رایانه در زندگی امروز

کلمات کلیدی :طرح تولید گلید ایل خلاصه گزارش خلاصه گزارش گزارش طرح تولید کلید سرمایه گذاری قطعات همردی طرح تولید ایل خلاصه تولید قطعات گزارش خلاصه
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل اقدام پژوهی آراستگی و شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

عنوان اقدام پژوهی

چگونه توانستم به آراستگی و شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:1









سایر محصولات :
دانلود فایل اقدام پژوهی آراستگی و شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

دانلود فایل اقدام پژوهی آراستگی و...

دانلود فایل نمون برگ داوری روش تدریس

دانلود فایل نمون...

آموزش هاتا یوگامقدماتی تا پیشرفته

آموزش هاتا یوگامقدماتی تا پیشرفته...

دانلود فایل اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول

دانلود فایل اقدام پژوهی اعتماد به...

دانلود فایل نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی

دانلود فایل نمونه برگ داوری داوری دبیر...

تحقیق در مورد کود دهی و جوانه پاشی پسته 4 ص

تحقیق در مورد کود دهی و جوانه...

تحقیق در مورد کوکسی دیا

تحقیق در مورد کوکسی دیا...

تحقیق در مورد کنسرو سازی 18 ص

تحقیق در مورد کنسرو سازی 18 ص...

تحقیق در مورد کنسرو سازی یا استریلیزاسیون تولیدات گوشتی 25 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کنترل موجودی و تاثیر آن برسود آوری 10 ص

تحقیق در مورد کنترل موجودی و...

تحقیق در مورد کنجاله بذرپنبه

تحقیق در مورد کنجاله بذرپنبه...

دانلود فایل نمون برگ داوری طرح درس

دانلود فایل نمون...

تحقیق در مورد کنترل غیر شیمیایی علفهای هرز در سیستمهای کشاورزی طبیعی 43 ص

تحقیق در مورد کنترل غیر شیمیایی...

تحقیق در مورد کمباین ها 22 ص

تحقیق در مورد کمباین...

تحقیق در مورد کنتاکتورها

تحقیق در مورد کنتاکتورها...

تحقیق در مورد کشیش بزرگ تگزاس چگونه مسلمان شد؟

تحقیق در مورد کشیش بزرگ تگزاس چگونه...

تحقیق در مورد کلروز زردی در افراهای رشد کرده در مزرعه 10 ص

تحقیق در مورد کلروز زردی...

تحقیق در مورد کشت گوجه فرنگی گلخانه ای

تحقیق در مورد کشت...

تحقیق در مورد کشاورزی

تحقیق در مورد کشاورزی...

تحقیق در مورد کشاورزی 10 ص

تحقیق در مورد کشاورزی 10 ص...

تحقیق در مورد کروز کنترل چیست و چگونه کار می کند 9 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کدوی تخم کاغذی 4 ص

تحقیق در مورد کدوی تخم کاغذی...

تحقیق در مورد کدوی تخم کاغذی

تحقیق در مورد کدوی...

تحقیق در مورد کامپیوتر 5 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاستی های آموزش

تحقیق در مورد کاستی های آموزش...

تحقیق در مورد کالبد اثیری 10 ص

تحقیق در مورد کالبد اثیری 10...

تحقیق در مورد کارگردانی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاربرد گیاهان قندی در زراعت 22 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاربرد اولترا سونیک در صنایع غذایی و بسته بندی در صنایع غذایی 30 ص

تحقیق در مورد کاربرد اولترا سونیک در...

تحقیق در مورد کاربرد شیمی در ساخت محصولات مورد استفاده در زندگی

تحقیق در مورد کاربرد شیمی...

تحقیق در مورد کارآموزی مخابرات

تحقیق در مورد کارآموزی مخابرات...

تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکیبات اروماتیک در صنایع غذایی 9 ص

تحقیق در مورد کاربرد انواع ترکیبات اروماتیک...

تحقیق در مورد کاربرد اصول یادگیری تجربی در آموزش پرورش کرم ابریشم به زبان روستایی 13 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کار متر کشی با ژالون

تحقیق در مورد کار متر...

تحقیق در مورد کوثر

تحقیق در مورد کوثر...

تحقیق در مورد کیفیت مجلس خبرگان از ابتدا تاکنون

تحقیق در مورد کیفیت...

تحقیق در مورد کود منگنز 8 ص

تحقیق در مورد کود منگنز 8...

تحقیق در مورد کندو 15 ص

تحقیق در مورد کندو 15 ص...

تحقیق در مورد کهکشان راه شیری

تحقیق در مورد کهکشان راه شیری...

تحقیق در مورد کمپرسور چیست

تحقیق در مورد کمپرسور...

تحقیق در مورد کلزا 17 ص

تحقیق در مورد کلزا 17 ص...

دانلود فایل اقدام پژوهی رفتارهای اجتماعی دانش آموزان مدرسه راهنمایی

دانلود فایل اقدام پژوهی رفتارهای اجتماعی...

تحقیق در مورد کشور هلند

تحقیق در مورد کشور...

تحقیق در مورد کشاورزی 10 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کره و انواع روغنها

تحقیق در مورد کره...

تحقیق در مورد کرمهاى کامپیوترى 8 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کردستان

تحقیق در مورد کردستان...

تحقیق در مورد کالبد شکافی فعالیت مخفیانه خانه‌های عفاف در تهران 6 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کتابخانه ها و مراکز اسناد در عصر هخامنشی

تحقیق در مورد کتابخانه ها و...

تحقیق در مورد کاربرد نانو در صنایع دریایی 14 ص

تحقیق در مورد کاربرد نانو در...

اقدام پژوهی ترویج مطالعه و کتاب خوانی
اقدام پژوهی ریاضی پایه ی پنجم دبستان افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
دانلود فایل اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی
دانلود فایل گزارش کارآموزی نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور (CCPP)
پاورپوینت در مورد خبرنویسی
پاورپوینت کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
پاورپوینت کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ
پاورپوینت برآورد نیروی انسانی براساس نگرش سیستمی

کلمات کلیدی :اقام پژوهی آراستگی فایل اقام پژوهی انلو فایل اقام محوطه بازی مطالعه بچه شاابی حیاط پژوهی آراستگی فایل اقام اقام پژوهی انلو فایل مطالعه محوطه شاابی آراستگی
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحلیل محتوا علوم سوم دبستان

تحلیل محتوا علوم سوم دبستان

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:86









سایر محصولات :
تحلیل محتوا علوم سوم دبستان

تحلیل محتوا علوم...

تحلیل محتوا علوم سوم دبستان

تحلیل محتوا علوم سوم دبستان...

دانلود تحقیق در مورد ماشین‌آلات کشاورزی 47 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد سفال 50 ص

تحقیق در مورد سفال...

پاورپوینت andam foghani

پاورپوینت andam foghani...

دانلود تحقیق در مورد مالچ ها 18 ص

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت Anatomy goaresh

پاورپوینت Anatomy goaresh...

دانلود تحقیق در مورد ماشین آلات کشاورزی

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد ماشینهای برداشت ذرت 28 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد ماشین های برداشت سیب زمینی 13 ص

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت ancubator

پاورپوینت ancubator...

دانلود تحقیق در مورد ماشین ها چگونه کار می کنند 10ص

دانلود تحقیق در مورد ...

پاورپوینت anbardari farayand

پاورپوینت anbardari farayand...

دانلود تحقیق در مورد ماست بخورید به ده دلیل

دانلود تحقیق در مورد ماست بخورید...

روش تدریس تشدید

روش تدریس تشدید...

روش تدریس تشدید

روش تدریس تشدید...

روش تدریس تشدید

روش تدریس تشدید...

پاورپوینت ANBAR NIGC

پاورپوینت ANBAR NIGC...

روش تدریس تشدید

روش تدریس تشدید...

دانلود تحقیق در مورد ماست 5ص

دانلود تحقیق در مورد...

روش تدریس تشدید

روش تدریس تشدید...

دانلود تحقیق در مورد لک

دانلود تحقیق در مورد ...

پاورپوینت anatomy

پاورپوینت anatomy...

دانلود تحقیق در مورد لیلة القدر در نگاه علامه طباطبایى

دانلود تحقیق در مورد لیلة...

پاورپوینت anave LCD

پاورپوینت anave LCD...

دانلود تحقیق در مورد لیلة القدر در نگاه علامه طباطبایى 19 ص

دانلود تحقیق در...

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه...

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه...

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه ریاضی...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری...

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه ریاضی...

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه...

دانلود تحقیق در مورد لقاح مصنوعی 14 ص

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت Anatomy of human body

پاورپوینت Anatomy of human body...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری شیمی...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری شیمی...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری شیمی...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری شیمی...

کارورزی 2 دبیری شیمی

کارورزی 2 دبیری شیمی...

کد فرترن وگزارش حل معادله موج یکبعدی به روش upwind با شرط مرزی پریودیک پله و سینوسی

کد فرترن وگزارش...

دانلود تحقیق در مورد لباس درقرآن

دانلود تحقیق در مورد لباس...

پاورپوینت anatomi

پاورپوینت anatomi...

دانلود تحقیق در مورد لایه ی ا وزون چیست 12ص

دانلود تحقیق در مورد لایه ی...

آزمون هنر رنگ آمیزی

آزمون هنر رنگ آمیزی...

دانلود تحقیق در مورد کیفیت مجلس خبرگان از ابتدا تاکنون

دانلود تحقیق در مورد...

آزمون هنر رنگ آمیزی

آزمون هنر رنگ آمیزی...

آزمون هنر رنگ آمیزی

آزمون هنر رنگ آمیزی...

آزمون هنر رنگ آمیزی

آزمون هنر رنگ آمیزی...

آزمون هنر رنگ آمیزی

آزمون هنر رنگ آمیزی...

پاورپوینت anatomi seton mohreha

پاورپوینت anatomi seton mohreha...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی بخوانیم اول ابتدایی جنگل(گ)
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط
پاورپوینت عیوب در ریختگری تحت فشار
پاورپوینت عوامل موثر در تدریس موفق
پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
پاورپوینت عوامل محیطی و تنش
پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار
پاورپوینت عوامل زیان آورشیمیایی محیط کار
پاورپوینت عوارض کانال(تداخل نمونه ها،نویز،فیدینگ) آنالیز خطا،کدینگ کانال
پاورپوینت عوارض جذام
پاورپوینت عملیات تحت فشار
پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

کلمات کلیدی :حلیل محوا علوم دبسان حلیل محوا سوم دبسان حلیل حلیل محوا علوم سوم محوا علوم دبسان حلیل سوم دبسان
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگونword 31 اسلاید

دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون(word) 31 اسلاید

عنوان پاورپوینت : حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون

قالب بندی : پاورپوینت

31 اسلاید

شرح مختصر : تحقیقات حسابداری بر مجموعه ای از مفروضات مرتبط با علوم اجتماعی و جامعه مبتنی است. این تحقیقات شباهتهایی را بین علوم فیزیکی و اجتماعی و حسابداری مشخص کرده است تعریف علم ازدیدگاه Buzzell حسابداری : مجموعه دانستنیهای طبقه بندی شده وسیستماتیک که برپایه یک یاچندتئوری مرکزی وتعدادی اصول کلی بناشده است معمولا به صورت مقداری بیان می شود این دانستنیها،پیش بینی و در برخی شرایط ،کنترل رویدادهای آتی را امکان پذیرمی سازد در نتیجه و با توجه به مباحث و مطالب گفته شده حسابداری موضوعات متفاوتی دارد و شامل نظامی است که از طریق مشاهده ارتباطات وت عمیم های دستوری به مفاهیم ،اصول ،روشها و قوانین و تئوریهامنتج می شود و با توجه به پارادایم مختلف حسابداری و تحقیقات گسترده حسابداری راقطعا می توان یک علم تلقی کرد.

فهرست :

مقدمه

مفهوم پارادایم

پارادایم انسان شناختی – استقرا

پارادایم سود حقیقی-قیاس

پارادایم سودمندی در تصمیم گیری ها

پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار

پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده

پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات

علم حسابداری









سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگونword 31 اسلاید

دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم...

دانلود مقاله مراحل حسابداری پیمانکاریword 119 صفحه

دانلود مقاله مراحل...

متالورژی پودر

متالورژی پودر...

خلاصه کتاب جامعه شناسی خانواده با تأکید بر نقش، ساختار و کارکرد خانواده در دوران معاصر شهلا اعزازی

خلاصه کتاب جامعه...

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت بازرگانیword 80 صفحه

دانلود گزارش کارآموزی...

دانلود مقاله حسابداری دولتیword 31 صفحه

دانلود مقاله حسابداری دولتیword 31 صفحه...

دانلود مقاله تاثیر خصوصیات سیستمهای اطلاعاتی حسابداری بر عملکرد شرکتword 18 صفحه

دانلود مقاله تاثیر خصوصیات سیستمهای...

اخلاق تجارت

اخلاق تجارت...

اهمیت بودجه برای دولت

اهمیت بودجه برای دولت...

اهمیت مدیریت

اهمیت مدیریت...

اهمیت اخلاق و مسئولیت اجتماعی مدیران

اهمیت اخلاق و مسئولیت اجتماعی مدیران...

ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه ایران

ابزارهای مالی موجود در بازار...

دانلود 50 کاراکتر خنده دار گرافیکی با فرمت eps قابل ویرایش در نرم افزار کورل دراو و ایلاستریتور

دانلود 50 کاراکتر خنده دار...

ابزارهای مالی مشتقه در بازار سرمایه

ابزارهای مالی مشتقه در...

هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC

هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC...

古代،چینی باستان

古代،چینی باستان...

古代،چینی باستان

古代،چینی باستان...

سیستم ضد سرقت خودرو 5 قسمت آموزشی

سیستم ضد سرقت خودرو...

Structuralism by John Sturrock

Structuralism by ...

Reading for the Plot by Peter Brooks

Reading for the Plot ...

Postmodernist Fiction by Brian McHale

Postmodernist Fiction by Brian McHale...

Postmodern Narrative Theory by Mark Currie

Postmodern Narrative Theory...

Narrative Modalities by Lubomir Dolezel

Narrative Modalities by Lubomir Dolezel...

88 مدل سه بعدی آماده برای حرفه ای شدن در سالیدورکز

88 مدل سه بعدی...

طرح لیزری جالیوانی

طرح لیزری جالیوانی...

ارزیابی اقتصادی طراحی قاب خمشی بتنی با استفاده از بتن سبک سازه ای

ارزیابی اقتصادی طراحی قاب خمشی بتنی با...

پک ترکیبی طرح لیزری لوازم خانه کودک

پک ترکیبی طرح لیزری لوازم...

دورکردن پشه و حشرات

دورکردن پشه و حشرات...

بررسی پاسخ دینامیکی دال های بتن آرمه تحت انفجار تماسی

بررسی پاسخ دینامیکی دال های بتن آرمه...

برنامه ایسیو خودرو 405

برنامه ایسیو خودرو 405...

طرح لیزری اسب بالدار

طرح لیزری اسب بالدار...

حذف FRP سامسونگ j710fds J710FXXU1APD3

حذف FRP سامسونگ j710fds ...

مجموعه کامل جزوات و سوالات استخدامی مدیریت تحول

مجموعه کامل جزوات و سوالات...

جلب سرمایه و سرمایه گذاری

جلب سرمایه و سرمایه گذاری...

جایگاه بورس در سیاستهای اصل 44 و لایحه اجرای اصل 44

جایگاه بورس در سیاستهای اصل 44...

جامعه شناسی و علم سیاست

جامعه شناسی و علم...

ثبت رویدادهای مالی در مدارک و دفاتر حسابداری

ثبت رویدادهای مالی در مدارک و...

نقشه شماتیک وسیم کشی مداری کلیه گوشی های نوکیا

نقشه شماتیک وسیم کشی...

ماکت کشتی بادبانی بساز

ماکت کشتی بادبانی بساز...

تئوری حسابداری اجتماعی

تئوری حسابداری اجتماعی...

کتاب ۴۲ قطعه سطح بندی شده تکنوازی گیتار فلامنکو خوان مارتین

کتاب ۴۲ قطعه...

مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش

مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش...

کارت ویزیت آتلیه

کارت ویزیت آتلیه...

گزارش کارورزی شهرک صنعتی خیام نیشابور

گزارش کارورزی شهرک صنعتی...

کاتالوگ و اطلاعات 14 دانشگاه بزرگ جهان

کاتالوگ و اطلاعات 14...

مقابله با فرار مالیاتی

مقابله با فرار...

اهمیت بودجه برای دولت

اهمیت بودجه برای دولت...

بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی

بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای...

انواع نرخ ارزوبازارهای ارز

انواع نرخ ارزوبازارهای...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
تحقیق در مورد PLC
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
پاورپوینت صفرتاصد یزد
سورس mvvm
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور

کلمات کلیدی :پاورپوینت حساباری علمی انلو پاورپوینت حساباری تصمیم گیری پاراایم های حساباری علمی پاورپوینت حساباری های گوناگونword انلو پاورپوینت حساباری پاراایم تصمیم تحقیقات پاورپوینت
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

865 مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با مدارس غیر انتفاعی

865 - مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با مدارس غیر انتفاعی

فرمت فایل: ورد Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 5

در مورد نکات مثبت ومحاسن مدارس غیر انتفاعی درکشور ما به خصوص در وضعیت فعلی کشور می توان موارد زیر را مد نظر قرار داد:

1- این مدارس در شرایط فعلی کشور ما ودر زمان تصویب قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی یعنی سال 67 بـه علت محدودیت منابع مالی آموزش وپرورش که ناشی از افزایش جمعیت دانش‌آموزان، تورم ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی وکاهش درآمد دولت، بر پا شده راهی بـرای جلب منابع مالی از جانب مردم می باشد، گرچه جلب منابع مالی برای آموزش وپرورش می‌تواند راه‌های دیگـری هم داشته باشد ولــی مدارس غیــرانتفـاعی نیــز خــود یک راه حل علمی وممکن است.

2- مدارس غیرانتفاعی با پذیرش مسئوولیت آموزش وپرورش فرزندان خانواده‌های مرفه به هزینه خود آنان، منابع مالی جامعه را درجهت رسیدگی وتوجه هرچه بیشتربه فرزندان خانواده‌های غیرمرفه آزاد می کنند بنا بر این به موازات فراهم‌آوردن امکانات بهتر برای فرزندان خانواده‌های مرفه به هزینه خود آنان، دولت می تواند امکانات مالی آزاد شده را در خدمت آموزش وپرورش دانش‌آموزان غیرمرفه بکارگیرد واز این طریق سطح آموزش وپرورش کل فرزندان کشور را در شرایط ناگوار بالا ببرد.









سایر محصولات :
865 مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با مدارس غیر انتفاعی

865 مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با...

جزوه عملکرد توربین گاز دکتر اخلاقی دانشگاه علم و صنعت

جزوه عملکرد توربین گاز دکتر اخلاقی...

864 _ بررسی امنیت شبکه و انواع تهدیدها و توصیه ها در این رابطه

864 _ بررسی...

تحقیق درباره زمین لرزه word 11 صفحه

تحقیق درباره زمین لرزه word...

تحقیق درباره زمین لرزه word 11 صفحه

تحقیق درباره زمین لرزه word ...

863 _ بررسی سیستم های کنترل و انواع کنترلر ها و سیرتکاملی آنها

863 _ بررسی سیستم های کنترل...

862 _ مروری بر جهان بینی اسلامی

862 _ مروری بر جهان بینی...

861 _ بررسی مفاهیم توجه و آثار آن بر مهارتهای حرکتی، ورزشی مروری بر سبک های توجه

861 _ بررسی مفاهیم ...

تحقیق درباره زمین لرزه word 11 صفحه

تحقیق درباره زمین لرزه word ...

860 _ معرفی و بررسی زبان Ruby

860 _ معرفی و بررسی زبان...

859 _ مختصری بر انواع منابع انرزی تجدید پذیر

859 _ ...

858 _ بررسی شیمی تجزیه و کاربردها و آینده آن

858 _ ...

857 _ بررسی ساختار خودرو و بررسی چندین خودرو مورداستفاده در ایران

857 _ ...

856 _ بررسی رشته مهندسی کشاورزی و گرایشهای آن و مروری بر مسایل ایمنی برای شروع کار کشاورزی

856 _ بررسی رشته...

855 _ بررسی مکانیک تحلیلی و مباحث آن

855 _ بررسی...

854 _ بررسی کپسولهای گاز و ساختار آنها

854 _ بررسی...

تحقیق درباره ارتباط بزرگترها با جوانان

تحقیق درباره ارتباط بزرگترها...

تحقیق درباره چله غم اربعین حسینی، و روز زیارتی حضرت اباعبداللّه الحسین علیه السلام

تحقیق درباره چله غم اربعین حسینی،...

853 _ بررسی ماست و تاریخچه تهیه و انواع آن

853 _ بررسی...

852 _ بررسی سیستم فایل NTFS و سیستم PVFS2

852 _ بررسی سیستم فایل NTFS...

850 _ بررسی انواع مهارتهای زندگی و اهمیت آنها

850 _ بررسی انواع...

849 _ بررسی برج تقطیر و اجزا و انواع اجزای آن

849 _ بررسی برج...

848 _ بررسی تکنولوژی شیمیایی و مواد و عوامل شیمیایی و مروری بر جنگ افزارهای شیمیایی

848 _ بررسی تکنولوژی شیمیایی و...

تحقیق درباره زلزله word 41 صفحه

تحقیق درباره زلزله...

تحقیق درباره زلزله word 41 صفحه

تحقیق درباره زلزله...

تحقیق درباره زلزله word 41 صفحه

تحقیق درباره زلزله word 41 صفحه...

تحقیق درباره روستای سنبل آباد

تحقیق درباره روستای...

پکیج 3 پاورپوینت کتب مرجع آمار و روش تحقیق 906 اسلاید

پکیج 3 پاورپوینت کتب مرجع آمار و...

847 _ بررسی مهاجرت و حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

847 _ بررسی مهاجرت و...

846 _ بررسی مهندسی پی، پی گسترده و شمع

846 _ بررسی مهندسی پی،...

845 _ بررسی هوش مصنوعی و مدلسازی تشخیص بی‌درنگ‌

845 _ بررسی هوش مصنوعی و...

844 _ مروری بر تاریخچه کشش فلزات

844 _ مروری بر تاریخچه کشش...

843 _ آموزش و بررسی مهارتهای رشته ورزشی والیبال

843 _ ...

842 _ بررسی مهم‌ترین گیاهان انگلی و نیم‌انگلی ایران و اکوفیزیولوژی آنها

842 _ بررسی مهم‌ترین...

841 _ بررسی مواد هوشمند و مواد حافظه دار

841 _ بررسی مواد...

840 _ مطالعه تاثیر توسعه نهادهای سیاسی بر تحول نظام اداری در در نظام مشروطه و نظام جمهوری اسلامی ایران

840 _ مطالعه تاثیر توسعه نهادهای...

839 _ بررسی تاریخچه برخی ورزشها مثل فوتبال، تنیس، دومیدانی، شنا و ووشو و ...

839 _ بررسی...

838 _ بررسی فواید ورزش

838 _ بررسی...

837 _ بررسی فلسفه ی آموزش و پرورش از دیدگاه اسلام

837 _ بررسی فلسفه ی آموزش...

836 _ بررسی رابطه فلسفه و تعلیم و تربیت

836 _ بررسی...

835 _ بررسی فناوری اطلاعات و الکترونیک

835 _ ...

834 _ بررسی فلسفه هنر معاصر سینما و مروری بر تاریخ و پیدایش سینما

834 _ بررسی فلسفه...

833 _ بررسی حجاب و پوشش و بررسی فلسفه و ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی

833 _ ...

832 _ مروری بر فتوای پاپ درمورد جنگهای صلیبی و تداوم‌ جنگهای‌ صلیبی‌ و فرمان‌ استعمار شرق‌

832 _ مروری...

دانلود طرح جامع شهر گرگان 1392 _ مطالعات مرحله اول بررسی و شناخت شهر کاربری ها و کارکردهای شهری PDF

دانلود طرح جامع شهر...

831 _ بررسی فردوسی و زندگی و مرگ او و مروری بر شاهنامه و افسانه هایی درباره فردوسی

831 _ بررسی...

830 _ بررسی مواد قانونی ایمنی‌ فنی‌ و بهداشت‌ کار مروری بر مشخصات کارگاه درودگری

830 _ بررسی مواد...

829 _ بررسی فردوسی و زندگینامه و آثار او و مروری بر جایگاه جهانی فردوسی

829 _ بررسی...

آموزش چگونه تمامی محصولات فروشگاه های فایل سل و سایر فروشگاه ها را در سایت خود قرار دهید - سیستم خودکار - همراه با فیلم آموزشی
دانلود نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos
پایان‌نامه/سمینار آماده: شبکه بر روی چیپ (تراشه) - شامل 60 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش
دانلود نرم افزار PhotoGrav 3.0 مخصوص حکاکی عکس با لیزر
سمینار/پروژه آماده: بررسی فرایند برنشینگ (Burnishing) سطح و پارامترهای موثر در آن - مناسب جهت ارائه به عنوان سمینار یا پایان نامه
پایان نامه / پروژه آماده: آماده سازی یک شبیه ساز رایانش ابری با CloudSim
پایان نامه/سمینار آماده: حفاری مکانیزه تونل مترو (T.B.M) - شامل 125 صفحه - فایل ورد قابل ویرایش
قالب زیبای پاورپوینت آماده برای ارائه مطالب(شکیل) (آماده برای ارائه سمینار،پایان نامه،کنفرانس و....)
پایان‌نامه/سمینار آماده: شبکه بر روی چیپ (تراشه) - شامل 60 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش
تحقیق/پروژه آماده: ماشین بردار پشتیبان (SVM) شامل 38 صفحه فایل ورد (word) و قابل ویرایش
دانلود نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos
سمینار آماده: رایانش ابری در شبکه های اجتماعی- social network - شامل 41 صفحه فایل ورد
سمینار آماده: تشخیص هویت با استفاده از ویژگی کف دست و عنبیه چشم (143 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش)
پروژه / پایان نامه ارشد آماده: خطا یابی در سیستم های قدرت (شبکه های توزیع) (160 صفحه فایل ورد)
پروژه/تحقیق آماده: کاربرد پلی کاپرولاکتون در مهندسی بافت (فایل ورد و پاورپوینت)
سمینار/پروژه/ پایان نامه: تشخیص خطا در سیستم های توزیع با استفاده از واحد های اندازه گیری فازور
پایان نامه/سمینار/پروژه آماده: مطالعه و بررسی استفاده از پوست سخت پسته به عنوان تقویت کننده در کامپوزیت ها
پروژه آماده: تکنولوژی دوربینهای نظارت تصویری (کنترل سرعت-ترافیک) - 57 صفحه فایل ورد
پروژه/تحقیق آماده: کشف ناهنجاری در شبکه های کامپیوتری
محصولی طلایی و استثنایی ویژه فروشگاه داران (مالک فروشگاهی با 10 هزار فایل شوید)
توضیحات بیشتر - دانلود
فیلم آموزش سیستم خودکار قرار دادن محصولات فروشگاه های فایل سل در وبلاگ یا سایت خود - ویژه فروشگاه داران
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos
توضیحات بیشتر - دانلود
1000 - بررسی زندگی پیامبر (ص) از کودکی ایشان تا اتمام غدیر
999 - مختصری بر فقر و تحلیل فقر در فضای شهری و ایران
997 - بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی فناوری آموزشی
996 - بررسی فناوری آموزشی و آموزش مجازی و استفاده از ICT در روشهای فعال یاددهی – یادگیری و فواید آن
995 - بررسی فناوری ترمز الکترونیکی (ABS و ESP)
994 - تحلیل شرایط تولید و محاسبات فنی، اقتصادی و مالی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی مورد استفاده در حمام
993 - بررسی فهرست نویسی در کتابخانه ها
992 - بررسی فیبر نـوری و لایه ها و انواع و کاربردهای آن
991 - بررسی طراحی قالب برش و فلزی و مراحل آن
990 - بررسی دستگاه عصبی و دستگاه قلبی عروقی و پوکی استخوان و بررسی سرطان و واریس و تغذیه درست
989 - بررسی ماهیچه و نیرو و استقامت و انعطاف آن و بررسی فیزیولوژی ماهیچه
988 - بررسی قاعده تحذیر - نقش هشدار دهنده در رفع مسئولیت کیفری
987 - بررسی قاطعیت و کارکردها و زمینه های فرهنگی آن و بررسی قاطعیت در مدیریت و افراد قاطع
986 - مروری بر برخی پارامترهای بیوشیمیایی خون ماهی
985 - مروری بر ولات نظام بودجه ریزی و اصلاحات بودجه در دنیا
984 - بررسی مسجد شیخ‏ لطف الله و مسجد وکیل و معماری و تاریخچه آنها
983 - بررسی پیشینه مسجد در تاریخ ایران و مروری بر تاریخچه مسجد جمعة اصفهان
982 - بررسی پلیمر و ساختار و شاخه ها و فرآورش و کاربردهای آن
981 - بررسی تشکیل و مرگ ستاره ها و مروری بر صور فلکی ماه های سال و انواع کهکشانها
980 - بررسی قالی کرمان نقشه و بازرگانی و ماندگاری آن

کلمات کلیدی :جلب منابع مالی اثربخشی مدارس دولتی مقایسه اثربخشی مدارس آموزش وپرورش منابع مالی خانوادهzwnj های فرزندان خانوادهzwnj جلب منابع های مرفه خود آنان هزینه خود دانشzwnj آموزان اثربخشی مدارس مدارس وپرورش آموزش منابع فرزندان خانوادهzwnj
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل 32 اسلاید

پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل-32 اسلاید

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل

قالب بندی:پاورپوینت

تعداد اسلاید:32

محتویات

انواع و اقسامی از پلها در این پاورپوینت تهیه و تنظیم شده است

فهرست

مطالعه تصویری ساخت پل








سایر محصولات :
پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل 32 اسلاید

پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل 32 اسلاید...

پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل_32 اسلاید

پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت...

جزوه ادبیات فارسی 1، 2 و 3

جزوه ادبیات...

جزوه تهویه مطبوع

جزوه تهویه مطبوع...

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید...

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید...

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید...

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48 اسلاید

پاورپوینت مصالح جدید ساختمانی_ 48...

پاورپوینت درمورد قلندریه در تاریخ

پاورپوینت درمورد قلندریه در تاریخ...

انستیتو پاستور و داروهای نوترکیب

انستیتو پاستور و داروهای نوترکیب...

اقسام عقود و اکراه در عقود

اقسام عقود و اکراه در...

پاورپوینت درمورداِسهال

پاورپوینت درمورداِسهال...

دانلود جزوه زراعت تکمیلی

دانلود جزوه ...

جزوه تاریخ تحلیلی صدر اسلام

جزوه تاریخ تحلیلی صدر اسلام...

جزوه مبانی جامعه شناسی 2

جزوه مبانی جامعه...

جزوه قارچ شناسی

جزوه قارچ شناسی...

جزوه فیزیک پیش دانشگاهی

جزوه فیزیک پیش دانشگاهی...

جزوه بیوشیمی شیمی

جزوه بیوشیمی شیمی...

پاورپوینت درموردتاریخ فلسفه اسلامی 1

پاورپوینت درموردتاریخ فلسفه...

مجموعه 111 طرح توجیهی

مجموعه 111 طرح توجیهی...

پروژه تأسیس آموزشگاه

پروژه تأسیس آموزشگاه...

شبکه های بیسیم

شبکه های بیسیم...

امنیت در شبکه های وای فای

امنیت در شبکه های وای...

وب سایت خود را به یک مرکز درآمد تبدیل کنید

وب سایت خود...

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های...

دانلود پیشنهاد دارزشیابی دبیر زبان انگلیسی

دانلود پیشنهاد دارزشیابی دبیر زبان انگلیسی...

40 ایده کار آفرینی اینترنتی

40 ایده کار آفرینی اینترنتی...

آموزش گام به گام شبکه

آموزش گام به گام شبکه...

کارت ویزیت لبنیاتی شیرسرا

کارت ویزیت لبنیاتی شیرسرا...

آموزش پایتون

آموزش پایتون...

طرح تهیه و تدوین برنامه آمایش استان تهران_ مطالعات اجتماعی و فرهنگی

طرح تهیه و تدوین برنامه آمایش...

راهکارهای مناسب جهت تقویت درس املا دانش آموزانپایه دوم وسوم ابتدای

راهکارهای مناسب جهت...

طرح تهیه و تدوین برنامه آمایش استان تهران_ مطالعات منابع طبیعی و محیط زیست

طرح تهیه و تدوین برنامه آمایش...

جزوه حسابداری دولتی

جزوه حسابداری دولتی...

تحقیق درباره حکومت تیموریان

تحقیق درباره حکومت تیموریان...

تحقیق درباره مدیران خلاق

تحقیق درباره مدیران خلاق...

پاورپوینت بررسی تک فرزندی

پاورپوینت بررسی تک فرزندی...

تحقیق درباره مد و مدگرایی

تحقیق درباره مد و مدگرایی...

تحقیق درباره مختصر تاریخ چاپ

تحقیق درباره مختصر تاریخ چاپ...

تحقیق درباره محلول شیمیایی

تحقیق درباره محلول شیمیایی...

تحقیق درباره محبت به خداوند

تحقیق درباره محبت...

تحقیق درباره مبانی و تفاوت‏ها در فقه زنان

تحقیق درباره مبانی و تفاوت‏ها در فقه...

تحقیق درباره مبانی غیبت و ظهور حضرت مهدی علیه السلام

تحقیق درباره مبانی غیبت و ظهور...

تحقیق درباره مبارزه علیه جرایم ساماندهی شده

تحقیق درباره مبارزه علیه جرایم...

تحقیق درباره ماشینهای جوشکاری جریان مستقیم

تحقیق درباره ماشینهای جوشکاری جریان...

اقدام پژوهی تأثیر استفاده از دست ساخته ها وبکارگیری روش های فعال در بهبود فرآیند یادگیری ریاضی دانش آموزان پایه سوم در سال تح

اقدام پژوهی ...

تحقیق درباره لباس های محلی ایران

تحقیق درباره لباس های محلی ایران...

پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
عنوان مرتبط با محصول (از عنوان کلی و کوتاه استفاده نکنید)
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت در مورد کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه
پاورپوینت آهن زنگ نزن -11 اسلاید
پاورپوینت نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی -143 اسلاید
پاورپوینت تحلیل حکمت هنر اسلامی-47 اسلاید
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
زندگی نامه سعدی (word) 12 صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحقیق دباره زلزله -41 صفحه word
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
عنوتن مقاله:Internet service provider
تحقیق درباره معرفی آب و هوا - 4 صفحه
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت جامعه شناسی سیاسی -187 اسلاید
سورس پروژه کرنومتر با vb-net
تحقیق درباره امنیت در سیستم عامل -30 صفحه
حقوق جزای عمومی(word) 16 صفحه
اصول فقه ( مبانی استنباط حقوق اسلامی )- 24 صفحهword
پاورپوینت درس اقتصاد خرد-257 اسلاید
پاورپوینت آدیپوکین ها
کـیفرشـناسی و حـقوق زندانـیان - 26 صفحه
پاورپوینت درباره مدیریت -64 اسلاید
پاورپوینت کارآفرینی -63 اسلاید
پاورپوینت الکتریسیته I
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
کودک آزاری و حمایت‌های کیفری(word) 16 صفحه
حقوق اساسی(word) 82 صفحه
پاورپوینت فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت - 137 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
صندوق‌های قرض‌الحسنه (word) 18 صفحه
مقاله درباره آموزش و پرورش تطبیقی پیشرفته -118 صفحه word
پاورپوینت دستور زبان فارسی -103 اسلاید
دانلود پاورپوینت وب کاوی Web Mining
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
گزارش مالی-6 صفحه
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
حافظه های فلش (word) 14 صفحه
پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب واصول تفسیر الکترو کاردیوگرام
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
فرهنگ سازمانی- 19 صفحه
پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران- 14 اسلاید
موضوع مقاله : سد -24 صفحه word
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
تحقیق درباره آجر (word)15 صفحه
دانلود پروژه حسابداری دولتی-58 صفحه
مقاله درباره تصفیه فاضلاب -11 صفحهword
پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت-51 اسلاید

کلمات کلیدی :مطالعه تصویری ساخت اوروینت مطالعه تصویری تصویری ساخت مطالعه تصویری اوروینت مطالعه تصویری اوروینت اسلاید مطالعه
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

مقاله روان درمانی

موضوع :روان درمانی

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :word

زبان مقاله :فارسی

چکیده:

بقراط روان درمانی علمی - تجربی را از پیش خبر داده بود. این روش از اواسط قرن هیجده بطور مستمر در دنیای غرب مورد استفاده قرار داشته است. آنتوان مسمر نخستین کسی بود که روش درمانی خود را استفاده علمی از خواب مصنوعی حیوان نامید. با آن که نظریه‌های او بی‌اعتبار قلمداد شدند، روان درمانی علمی - تجربی به شکل هیپنوتیزم ادامه یافت و بعد به لطف نبوغ فروید از شهرتی همگانی برخوردار گردید. در دهه‌های اخیر روان درمانی علمی - تجربی با استفاده از نظریه‌های پاولف و اسکنیر و نظریه‌های شناختی بیش از پیش گسترش یافته است.









سایر محصولات :
مقاله روان درمانی

مقاله روان درمانی ...

مقاله رنگ

مقاله رنگ...

مقاله رنگ و شخصیت

مقاله رنگ و شخصیت...

آموزش باکس آواتار

آموزش باکس آواتار...

پاورپوینت درس سوم ساختار و تشکیلات دولت مطالعات اجتماعی پایه هشتم

پاورپوینت درس سوم ساختار و تشکیلات...

مقاله خویشتن پنداری

مقاله خویشتن پنداری...

مقاله خانواده درمانی

مقاله خانواده درمانی...

مقاله چرا انسانها خواب می بینند

مقاله چرا انسانها...

مقاله تقویت حافظه

مقاله تقویت حافظه...

استفاده از عایق حرارتی در پوسته خارجی ساختمان

استفاده از عایق حرارتی...

تغییر پذیری خلق

تغییر پذیری خلق...

نقشه برداری در ایران

نقشه برداری در ایران...

قدرت تصمیم گیری

قدرت تصمیم گیری...

ترس از امتحان

ترس از امتحان...

تبادل مغزها

تبادل مغزها...

تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان

تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر...

برونگرایی ودرون گرایی

برونگرایی ودرون گرایی...

مقاله برش های عرضی ذهن

مقاله برش های عرضی ذهن...

نقشه برداری

نقشه برداری...

مقاله اعتماد به نفس

مقاله اعتماد به نفس...

ازدواج و بهداشت روانی

ازدواج و بهداشت روانی...

نکات کلی در اجرای اسکلت فلزی

نکات کلی در اجرای اسکلت فلزی...

اداره کردن افراد

اداره کردن افراد...

تغذیه مناسب در سنین مدرسه

تغذیه مناسب در سنین مدرسه...

درزها در کف سازی ساختمان

درزها در کف...

نمای ساختمان

نمای ساختمان...

دانلود کتاب لاتین المان محدود روش های خطوط المان مرزی و گره ها فالکنر

دانلود کتاب لاتین المان محدود روش های...

روانشناسی احساسات

روانشناسی احساسات...

اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 48 علوم هشتم

اطلاعات جمع آوری کنید...

اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 44 علوم هشتم

اطلاعات جمع آوری کنید صفحه...

آمار آموزشی

آمار آموزشی...

مالیات بر ارث

مالیات بر ارث...

کاهش نرخ سود بانکی

کاهش نرخ سود...

فرصتها و تهدیدهای اقتصاد ایران

فرصتها و تهدیدهای اقتصاد...

تحقیق در مورد اتم ملکول ساختار اتم

تحقیق در مورد اتم...

دانلودتحقیق درمورداتصالات موقت ‌

دانلودتحقیق درمورداتصالات موقت...

دانلودتحقیق درمورداتحادیه اروپا

دانلودتحقیق درمورداتحادیه اروپا...

تحقیق درمورداتحادیه اروپا وایران

تحقیق درمورداتحادیه اروپا وایران...

تحقیق در مورد اتحاد و اختلاف افقها در ثبوت رؤیت هلال

تحقیق در مورد اتحاد...

دانلودتحقیق درموردراهکارهای تقویت اتحاد ملی وانسجام اسلامی

دانلودتحقیق درموردراهکارهای تقویت اتحاد ملی...

دانلودتحقیق درمورداتحاد ملی و انسجام اسلامی

دانلودتحقیق درمورداتحاد ملی و انسجام اسلامی...

چگونگی ستون گذاری درپلان

چگونگی ستون گذاری...

دانلود تمامی پاورپوینت های آماده درس انسان و محیط زیست پایه یازدهم

دانلود تمامی پاورپوینت های آماده درس...

دانلود تمامی پاورپوینت های آماده درس جغرافیا 2 پایه یازدهم

دانلود تمامی پاورپوینت های آماده...

فرم پیش فروش املاک

فرم پیش...

دانلود مقاله ISI درک سوابق سیستم مدیریت دانش تأثیر عملکرد: توسعه وظیفه تکنولوژی مدل مناسب با قصد برای به اشتراک گذاشتن دانش را
بررسی سیستم های حسابداری مشتری به عنوان منبعی از مزیت رقابتی پایدار
دانلود مقالهISI مدیریت سود، حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه
دانلود مقاله ISI امنیت و حریم خصوصی برای ذخیره سازی و محاسبات در محاسبات ابری
دانلود مقالهISI طبقه بندی داده ها برای دستیابی به امنیت در محاسبات ابری
دانلود مقاله ISI توسعه عصبی کودک با غنی سازی آموزشی در ذهن
دانلود مقاله ISI رایگان زیست شناسی رادیکال و پزشکی
دانلود مقاله ISI همگرا ساختار ژنتیکی زمینه سازمان اجتماعی در مورچه ها
دانلود مقاله ISIبازسازی محفظه خاص از طحال میکرو معماری در طول تجربی لیشمانیوز احشایی
دانلود مقاله ISI کم جرم شبیه سازی دینامیک مولکولی: یک روش ساده و عمومی به منظور افزایش باهم فی نمونه
دانلود مقاله ISI یک راه حل ترکیبی برای حفظ حریم خصوصی حفظ اشتراک گذاری داده ها پزشکی در محیط ابر
دانلود مقاله ISI تاثیر طراحی داربست در توزیع سلول های چسبنده پس از بذر سلول پرفیوژن
دانلود مقاله ISI امنیت در محاسبات ابری: فرصت ها و چالش Security in cloud computing: Opportunities and challenges
دانلود مقاله ISI تجزیه و تحلیل ژنومی و متابولومیک پیش بینی برای استاندارد سازی داده آنزیم
دانلود مقاله ISI می توانید تمام زیست شناسی ارثی واقعا به یک بعد کاهش می یابد؟
دانلود مقاله ISI حفظ حریم خصوصی داده ها در حفظ استفاده ابرهای آمیخته Privacy-preserving data utilization in hybrid clouds
دانلود مقاله ISI اتصال و هدایت از مواد معدنی و آلی جایگزین در آنزیم DmpFG: دینامیک مولکولی مطالعه
دانلود مقاله ISIتکرار از معماری 3D بافت
دانلود مقاله ISI کمی رابطهی ساختار فعالیت مطالعات داروهای غیر استروئیدی ضد التهابی
ارتباط بین شخصیت کودکان و جنسیت
دانلود مقالات ISI مدیریت سود، حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه
دانلود مقاله ISI� کمک های نقشه برداری علی کاربردی مشتق شده از بالینی ارزیابی آسیب مغزی پس از سکته مغزی
دانلود مقاله ISI یک پلت فرم برای آموزش مجازی از مهارتهای زندگی روزمره در اختلال طیف اوتیسم
دانلود مقاله ISI مقایسه های Hi-c نشان می دهد که CTCF زمینه تکامل کروموزومی دامنه معماری
دانلود مقاله ISI مطالعات ساختاری و عملکردی از Nup107 / تعامل Nup133 و تاثیرات آن بر معماری از مجتمع منافذ هسته ای
انتخاب کانال بهینه برای آنالیز تک کاناله سیگنال EEG تنومند
دانلود مقاله ISI ثبت نام Mage را برای کمی پارامتری نقشه برداری پاسخ درمان سرطان پاسخ
دانلود 4 قالب حرفه ای زیبا و شیک پاورپوینت برای ارائه
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش
دانلود مقاله با معماران عصر دیجیتال ( اندیشه های مایکل پورتر )
با معماران عصر دیجیتال ( اندیشه های فیلیپ کاتلر )
دانلود مقاله اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران
دانلود مقاله اقدامات ناب و چالشهای جهانی
دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت
دانلود مقاله اشتباهات مدیران منابع انسانی
دانلود مقاله اشتباه فاحش مدیران ارشد
دانلود مقاله استراتژی سه جانبه
دانلود مقاله ارزش مدیریت استراتژیک
دانلود پروژه مهندسی یارانه با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی ویدیو کلوپ با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی تجارت الکترونیک با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی تاکسی تلفنی معمولی با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی تاکسی تلفنی اینترنی با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی طرح پژوهشی استاد با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی سیستم پست با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی سیستم مخابرات با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی شرکت نفت با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی راشینال مالی با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی راشینال کارمندان با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی راشینال کلاپ با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی پست چهار قسمتی با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی پست با نرم افزار رشنال رز
دانلود پروژه مهندسی پلیس +10 با نرم افزار رشنال رز

کلمات کلیدی :قاله روان درانی علی تجربی نظریهzwnj های درانی علی روان درانی روان درانی قاله روان درانی نظریهzwnj استفاده تجربی درانی
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی: Powerpoint

نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

قسمتی از متن فایل دانلودی

شیوع دیابت
مرگ و میر ناشی از دیابت
هزینه های دیابت
پیشگیری و کنترل دیابت
کمیته کشوری دیابت
انواع دیابت
عوامل ابتلا به دیابت نوع 2
عوارض دیابت
معیارهای تشخیص
اهداف درمان
برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت نوع 2

شیوع دیابت
جمعیت بالغین بالای 20 سال طی سالهای 1995-2025 میلادی در حدود 64 درصد افزایش می یابد و پیش بینی می شود که شیوع دیابت نیز از 4 درصد در سال 1995 به 5.4 درصد در سال 2025 برسد.
تعداد بیماران در کشورهای توسعه یافته با 42 درصد افزایش از 51 به 72 میلیون نفر می رسد اما در کشورهای درحال توسعه با 170 درصد افزایش از 84 به 228 میلیون نفر می رسد.
در ایران مطالعه سال 1372 در تهران و حومه شیوع دیابت و اختلال تحمل گلوکزبرای مردان و زنان به ترتیب 7.3 و 7.2 درصد بدست آمد.
مرگ و میر ناشی از دیابت
- مرگهای منسوب به دیابت سالانه 4000000 مورد در سال برآورد شده است، به این ترتیب دیابت عامل 9 درصد از کل مرگهای جهان است.
- بررسی مرگ و میر ناشی از دیابت در 4 استان کشوردر سال 1378 در هر ده هزار نفر 272 مورد بوده که به این ترتیب شانزدهمین علت مرگ مردان و نهمین علت مرگ زنان بوده است.
- برآورد می شود که در سال 1381 حدود 100 هزار مرگ به علت دیابت به وقوع پیوسته است.

هزینه های دیابت
- مطالعات نشان داده که در خانواده هندی که یک فرد بزرگسال دیابتی دارند 25 درصد درآمد خانوار و در یک خانواده آمریکایی که یک کودک دیابتی دارند 10 درصد درآمد خانوار به هزینه های درمان اختصاص می یابد.
- در ایالات متحده کل هزینه های بهداشتی افرادی که دیابت دارند 2 تا 3 برابر بیش از افراد عادی است.
- در ایران در سال 1375 هزینه های جاری مراقبت و ناتوانی دیابت متجاوز از 700 میلیارد ریال بوده است.









سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت

پاورپوینت در مورد برنامه کشوری پیشگیری...

پاورپوینت در مورد برنامه ریزی و کنترل پروژه

پاورپوینت در مورد برنامه...

پاورپوینت درباره محوطه سازی مکانهای ورزشی

پاورپوینت درباره محوطه...

گزارشکار کامل آزمایشگاه مکانیک خاک قابل ویرایش word

گزارشکار کامل آزمایشگاه مکانیک...

پاورپوینت در مورد برنامه ریزی و طراحی تمرین

پاورپوینت در مورد برنامه ریزی و طراحی...

دانلود کتاب آمار و احتمالات مدرسان شریف

دانلود کتاب آمار و احتمالات...

دانلود تحقیق در مورد استانداردهای امدادی در بلایا و حوادث غیر مترقبه

دانلود تحقیق در مورد استانداردهای امدادی...

دانلود کتاب رویکردهای نظری در گفتگوی تمدن‌ها

دانلود کتاب رویکردهای نظری...

دانلود پاورپوینت پیرامون ضرب المثل های عامیانه

دانلود پاورپوینت پیرامون ضرب...

پاورپوینت درباره گندزدایی و دفع پسمانده های بیمارستانی

پاورپوینت درباره گندزدایی...

پاورپوینت در مورد برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه

پاورپوینت در مورد برنامه بیمارستان...

دانلود مجموعه آیین نگارش لوایح حقوقی و آموزش روشهای کاربردی فن دفاع

دانلود مجموعه آیین نگارش...

پاورپوینت درباره گزاره‌های شرطی، تصمیم‌گیری و حلقه‌های تکرار

پاورپوینت درباره گزاره‌های شرطی، تصمیم‌گیری و...

پاورپوینت در مورد برنامه بازگشت به اجتماع

پاورپوینت در مورد برنامه بازگشت به اجتماع...

پاورپوینت امداد و نجات در سوانح جاده ای

پاورپوینت امداد و...

از کره ی جغرافیایی چه می آموزیم؟ �

از کره ی جغرافیایی چه...

پروژ درباره موازی نمودن ترانسفورماتورهای سه فاز و شبیه سازی شده آن با نرم افزار متلب

پروژ درباره موازی نمودن...

ترجمه مقاله بررسی بتن تزئینی _ 7 برگ ورد _ اصل مقاله لاتین

ترجمه مقاله بررسی...

پاورپوینت در مورد برنامه استراتژیک دانشکده بهداشت

پاورپوینت در مورد برنامه...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره زندگی نامه پروین اعتصامی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته _423 اسلاید

پاورپوینت روش تحقیق...

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته _423 اسلاید

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته...

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته _423 اسلاید

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و...

پاورپوینت در مورد برنامه اجرایی کار پیمانکاران

پاورپوینت در مورد برنامه اجرایی کار پیمانکاران...

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته _423 اسلاید

پاورپوینت روش تحقیق کیفی و آمیخته ...

پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار

پاورپوینت درباره دوره...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تغذیه ورزشی

دانلود پاورپوینت جامع...

پاورپوینت در مورد برکه نثبیت

پاورپوینت در مورد برکه نثبیت...

پرسشنامه حساسیت اضطرابی ASI فلوید و همکاران 2005

پرسشنامه حساسیت اضطرابی ASI فلوید...

پاورپوینت درباره مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری

پاورپوینت درباره مدیریت تقاضا ابزاری برای...

پاورپوینت درباره مایع درمانیسرم درمانی

پاورپوینت درباره مایع...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحلیل معماری مسجد جامع ورامین

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

پاورپوینت در مورد بررسی وضعیت رتبه بندی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

پاورپوینت در مورد بررسی وضعیت رتبه...

داستان عاقبت ماهی خوار

داستان عاقبت ماهی خوار...

پاورپوینت درباره ماشین‌کاری با جت آب و ذرات ساینده AWJM

پاورپوینت درباره ماشین‌کاری با جت آب...

دانلود فرایندهای کلیدی پرستاری

دانلود فرایندهای کلیدی پرستاری...

پاورپوینت فرآیند تشکیل خاک

پاورپوینت فرآیند تشکیل خاک...

پاورپوینت درباره کیفیت سود Earnings quality

پاورپوینت درباره کیفیت سود Earnings quality...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کارآفرینی زنان در ایران

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

پاورپوینت بررسی بیمارستان هیومنیتاس شهر میلان _ 10 اسلاید

پاورپوینت بررسی بیمارستان...

پاورپوینت در مورد بررسی و تحلیل بازار انحصار چند جانبه

پاورپوینت در مورد بررسی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره برند سازی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

دانلود پاورپوینت جدیدخدمات شهری و محیط زیست و ایمنی

دانلود پاورپوینت جدیدخدمات...

پاورپوینت کاربرد فناوری‌های جدید در آموزش _ 213 اسلاید

پاورپوینت کاربرد فناوری‌های جدید در آموزش...

پاورپوینت رژیم درمانی _32 اسلاید

پاورپوینت رژیم درمانی...

پاورپوینت خانه ی سبزواریها _ 63 اسلاید

پاورپوینت خانه ی سبزواریها...

پاورپوینت رژیم درمانی _32 اسلاید

پاورپوینت رژیم درمانی...

دانلود پاورپوینت کنترل وضعیت تعادلی حالت ایستاده به کمک کنترل فیدبک

دانلود پاورپوینت کنترل وضعیت...

پاورپوینت رژیم درمانی _32 اسلاید

پاورپوینت رژیم درمانی _32 اسلاید...

اکتشافات ژئوشیمیایی رسوبات آبراهه ای ، بصورت فایل Word

اکتشافات ژئوشیمیایی رسوبات...

پاورپوینت درباره اختصاصات ماهی قزل آلا
پاورپوینت درباره احکام مرتبط قانون بودجه سال1391
پاورپوینت درباره احکام محتضر
پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها
پاورپوینت درباره اجرای سازه های فولادی
پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی تربیت مربی در پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی
پاورپوینت درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی بانک ها
پاورپوینت درباره اثرات کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت
پاورپوینت درباره اتونومی براساس نگرش اسلام
پاورپوینت درباره اتحادیه پستی جهانی
پاورپوینت درباره اتحاد عاقل و معقول
پاورپوینت درباره اپیدمیولوژی (مطالعات مداخله‌ای)
پاورپوینت درباره اپی تیکاسیون پرتوهای مولکولی
پاورپوینت درباره ابوعبدﷲ،محمدبن موسی،خوارزمی
پاورپوینت درباره ابزارها و روشهای نوین بانکی و کاربرد آنها در توسعه صادرات
پاورپوینت درباره Zoom از دنیای کوچک تا دنیای بزرگ
پاورپوینت درباره Polymer Flooding سیل پلیمر
پاورپوینت درباره MHC چیست
پاورپوینت درباره I2C BUS
پاورپوینت درباره FDI در نانوتکنولوژی
پاورپوینت,Cell Diversity هومئوستاز
پاورپوینت درباره CBC و ABG نمونه گیری و تفسیر
پروژه درباره طراحی فرایند جوشکاری انفجاری صفحات برنج و فولاد
پروژه درباره کارگاه صنایع چوبی کاج
پروژه درباره ربات تعقیب صورت با میکروکنترلر و دو سروو موتور
تحقیق درباره bios
تحقیق درباره اهمیت خانواده و جایگاه حساس آن در جامعه
تحقیق درباره اقلیم تهران
تحقیق درباره آزمایشات شیمی
تحقیق درباره آسیب‌شناسی تربیت دینی جوانان
تحقیق درباره ایمنی در مقابل مواد شیمیائی
تحقیق درباره انقلاب، عدالت اجتماعی و آزادی
تحقیق درباره xsl چیست؟
تحقیق درباره اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران
تحقیق درباره ایران خودرو دیزل
تحقیق درباره انواع ماست و مواد مغذی آنها
تحقیق درباره انیمیشن
تحقیق درباره اهمیت و ارزش غذایی پیاز
تحقیق درباره انقلاب
تحقیق درباره آزمایشات غیرمخرب
تحقیق درباره اندازه گیری چیست
تحقیق درباره اثر تبلیغات در اسنک چی توز
تحقیق درباره آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری
تحقیق درباره آثار ترک نماز
تحقیق درباره آثار اقتصادی و تامین هدفهای گزارشگری مال
تحقیق درباره انقلاب روسیه
تحقیق درباره تاثرات زیانبار خاک
تحقیق درباره آفرینش
تحقیق درباره اهمیت سفال در باستان شناسی
تحقیق درباره انقلاب صنعتی
تحقیق درباره پرده خوانی
پاورپوینت درباره مرگ ناگهانی ورزشکاران
پاورپوینت درباره فرسایش خاک
پاورپوینت درباره سیاه چاله های فضایی
پاورپوینت درباره آبله مرغان
پاورپوینت درباره استراتژی توسعه منابع سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
پاورپوینت درباره بیماری اتیسم
پاورپوینت در مورد هویت و اقتدار ملی
پاورپوینت در مورد دستورالعمل اتلاف سگهای ولگرد
پاورپوینت درباره احکام مرتبط قانون بودجه سال1391
پاورپوینت درباره احکام محتضر
پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها
پاورپوینت درباره اجرای سازه های فولادی
پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی تربیت مربی در پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی
پاورپوینت درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی بانک ها
پاورپوینت درباره اثرات کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت
پاورپوینت درباره اتونومی براساس نگرش اسلام
پاورپوینت درباره اتحادیه پستی جهانی
پاورپوینت درباره اتحاد عاقل و معقول
پاورپوینت درباره اپیدمیولوژی (مطالعات مداخله‌ای)
پاورپوینت درباره اپی تیکاسیون پرتوهای مولکولی
پاورپوینت درباره ابوعبدﷲ،محمدبن موسی،خوارزمی
پاورپوینت درباره ابزارها و روشهای نوین بانکی و کاربرد آنها در توسعه صادرات
پاورپوینت درباره Zoom از دنیای کوچک تا دنیای بزرگ
پاورپوینت درباره Polymer Flooding سیل پلیمر

کلمات کلیدی :درصد درآمد خانوار برنامه کشوری یشگیری مورد برنامه کشوری هزینه های درصد افزایش کنترل دیابت میر ناشی کشوری یشگیری بوده است درآمد خانوار دیابت کشوری کنترل هزینه دارند افزایش یشگیری ترتیب
  • مدیر وبلاگ